Toto je ta nejepičtější koulovačka. V reklamě Applu ji zachytili jen s pomocí iPhonů

6. 12. 2019 | Petr Michl
Režisér filmů Deadpool nebo John Wick natočil pro Apple reklamu narvanou akcí a hrdinstvím. K zachycení nelítostné koulovačky mu stačily telefony iPhone 11 Pro.

 

Klasický žánr akčních filmů vymírá. Jestli se mu v posledních letech něco blíží, jsou to filmy s hlavní postavou Johna Wicka v podání Keanu Reevese. Celou řadu dechberoucích rvaček ve filmu John Wick z roku 2014 nebo prvním a druhém pokračování Deadpoola režíroval David Leitch. A právě jeho najal Apple na natočení reklamy v rámci série „Shot on iPhone“.

Jejím cílem bylo pouze s pomocí nejnovějších telefonů iPhone 11 Pro natočit tu nejvíce našlapanou akci a ukázat, že i s telefonem můžete dnes dohnat Hollywood. Nečekejte ovšem nic, kde by stříkala krev a létaly zuby. Mrazivým zimním vzduchem létají pouze sněhové koule, to vše ve snaze zachránit plyšového medvídka před zlotřilým bratrem.

Na reklamu, která už nastřádala na YouTube za pár dnů přes 21 milionů zhlédnutí, se podívejte níže. 

Reklama vznikala s pomocí TBWAMedia Arts Lab a také Roberta Elswita, kameramana neuvěřitelné řady hollywoodských trháků a mimochodem také držitele Oscara za film Až na krev. V týmu s Leitchem dokázali využít schopnosti iPhonu 11 Pro čítajícího tři objektivy umožňující záběry s ultra širokým ohniskem a zejména schopnost natáčet v kvalitě 4k při 60 snímcích za vteřinu.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: