Twitter spouští automatické přehrávání videa a obměňuje pravidla inzerce

17. 6. 2015 | Dan Škvařil
I ty, Twittere? Sociální síť následuje Facebook a zavádí automatické přehrávání videa.

Po několika měsících testování dnes Twitter přichází s automatickým přehráváním videa. Týká se to všech pohyblivých obrázků včetně GIFů a videí pořízených v aplikaci Vine. Ohlášená změna již probíhá na desktopech a také na mobilních zařízeních se systémem iOS. Uvedení v rámci operačního systému Android bude brzy následovat.

Zdroj: Twitter

Funkce se nebude nijak zásadně lišit od toho, jak ji známe z Facebooku. Jakmile se video objeví ve vašem pásmu příspěvků, samo se začne přehrávat s vypnutým zvukem. Když na něj kliknete, roztáhne se na plnou obrazovku a spustí se zvuk. Video bude zároveň větší a umístěno více do středu. Twitter tvrdí, že důvod této změny je usnadnit uživatelům sledování videa.

Je však jasné, že velkou motivací je zároveň snaha získat další inzerenty. Produktový manažer Twitteru David Regan v blogovém příspěvku popisuje, jaké výhody přináší automatické přehrávání marketérům. Z testů, které před spuštěním probíhaly, prý vyplynulo, že lidé preferují nový režim před ostatními. Vyšší je podle něj i pravděpodobnost, že zhlédnou video do konce.


Twitter nabízí inzerentům ještě jednu zajímavou novinku. Cenu za odvysílání reklamního videa si bude sociální médium účtovat pouze v případě, že se ve feedu objeví v celé velikosti (aniž by se ztrácelo za horním nebo spodním okrajem displeje) a po dobu minimálně tři vteřiny. Slibuje také, že brzy umožní monitoring těchto a dalších údajů třetím stranám, aby „zajistil partnerům plnou transparentnost účinnosti jejich marketingových snah na Twitteru.“

Nový režim videa je ode dneška pro uživatele nastaven implicitně. Mohou jej však kdykoli přepnout do původního stavu nebo povolit pouze pro případ, že se budou nacházet v dosahu Wi-Fi. Například v aplikaci pro iPhone tak lze učinit v Nastavení, pod záložkou Obecné a Video autoplay.

Zdroj: Twitter Blog

Štítky dokumentu: Twitter

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: