Virální hit: I Debilní kecy studentů fungují

6. 2. 2013 | Petr Michl
Dvojice Viral Brothers přichází s dalším videm, tentokrát to jsou Debilní kecy studentů. A opět to je internetový hit.

Cyklus videí „Debilní kecy“ je českým virálním fenoménem, který vyvrací pravidlo říkající, že opakovaný vtip přestává být vtipem. V podání dvojice Erik Meldík a Čeněk Stýblo vystupující pod značkou Viral Brothers se stává naopak tak trochu kultem a jistotou statisíců zhlédnutí. Jejich nejnovější video, Debilní kecy studentů, se drží osvědčené předlohy a diváky zavede do světa hlášek ze školních lavic - mnohem více z těch středoškolských než vysokoškolských.

 

Ač parodický efekt není tentokrát nijak zřetelný a video je spíše skutečně jen sestřihem nijak výjimečných hlášek ze školního prostředí, rezonuje u své cílové skupiny. Za necelé dva dny od publikování má video již téměř 800 tisíc zhlédnutí. Natočeno je na podporu startupu ClickAndStudy.com, který je platformou pro vyhledávání jazykových kurzů. Podobně jako u Debilních keců z dovolené je traffic na stránky klienta podnícen tím, že jsou na nich umístěna pokračování videa a další bonusy. Tento tah se daří. Dohra v kabinetě na stránkách zadavatele má přes 130 tisíc zhlédnutí, sledovanost dalších krátkých videí se blíží hranici 50 tisíc.

 

Přestože je herecký výkon „paní učitelky“ vyloženě slabý a zvláštní chválu si nezaslouží ani bonusová videa v podobě okamžiků z natáčení, celkový počet zhlédnutí videí na stránkách ClickAndStudy je vynikající. Počet konverzí už nicméně tak slavný být vůbec nemusí, i tak má svoji cenu i zvýšení povědomí o značce. Doufejme, že se zadavatel později podělí o další výkonnostní data. A virální bratři by příště mohli třeba konečně přijít s novým konceptem.

Zdroje: www.youtube.com , clickandstudy.com
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: