Vítězem Manažerské výzvy portálu M-journal.cz se stal student pražské VŠE

5. 2. 2010 | Tým M-journal.cz
Manažerská výzva, studentská soutěž portálu Marketing Journal, zná svého vítěze. Stal se jím Václav Havránek, student pražské Vysoké školy ekonomické. Jeho komunikační strategie se zaměřila především na budování marketingové komunity a brandbuilding. Cílem soutěže bylo vytvořit krátký a nápaditý projekt komunikační strategie portálu M-journal.cz a tento pak ve finále osobně obhájit.

Manažerská výzva

Manažerská výzva, studentská soutěž portálu Marketing Journal, zná svého vítěze. Stal se jím Václav Havránek, student pražské Vysoké školy ekonomické. Jeho komunikační strategie se zaměřila především na budování marketingové komunity a brandbuilding.
Cílem soutěže bylo vytvořit krátký a nápaditý projekt komunikační strategie portálu M-journal.cz a tento pak ve finále osobně obhájit. Svého úkolu se nejlépe zhostil Václav Havránek z pražské VŠE, jež porazil třicet šest konkurenčních projektů a právem se tak stal vítězem Manažerské výzvy.
„Vítěz Václav Havránek nás zaujal především jasnou strukturou projektu a jeho dobrou prezentací,“ říká Robert Svoboda, ředitel PR agentury Focus Agency, člen hodnotící komise. „Právem mu tak náleží první místo a možnost vyzkoušet si, jak se komunikační projekt uvádí v život.“
Že to nemusí být jednoduché, to si myslí i sám vítěz.
„Praxe je právě to, co studentům na vysokých školách nejvíc chybí,“ přiznává Václav Havránek. „Soutěže, jako byla Manažerská výzva, dávají studentům možnost prezentovat přímo svůj rozhled, schopnosti a úsudek a otevírají jim další okénko, kudy mohou překlenout rozdíl mezi školním teoretickým prostředím a realitou,“ dodává.
Průběh soutěže si pochvaluje i František Brož, šéfredaktor portálu M-journal.cz.
„Při vyhlašování Manažerské výzvy nám šlo mimo jiné o navození užšího kontaktu s jednou z našich cílových skupin – studenty. To se nám ve výsledku podařilo,“ komentuje Brož. „Díky soutěži máme také spoustu podnětů, jakým způsobem by se měl portál dále profilovat, aby byl pro studenty ještě atraktivnější.“

Vítěz, kromě již zmíněné manažerské zkušenosti, získá 10 000 Kč a adrenalinový let stíhačkou od hlavního partnera soutěže, Zážitkové agentury Eldorado (www.netradicnizazitky.cz )

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: