ZOOT ovládl online sekci soutěže Fénix content marketing

4. 5. 2016 | Petr Michl
Fénix ocenil nejlepší projekty v obsahovém marketingu. Nejlepší online kampaň náleží ZOOTu za #zazitveci, v tištěných B2C časopisech jde pivovar Bernard stále úspěšně Vlastní cestou.
30% srazil Covid-19 z ceny CPC reklamy. 1
  • Jak dosáhnout lepšího výkonu?
  • Jak lépe zacílit zákazníky?
  • Jak zvýšit konverzi?
  • Jak využít levnější ceny reklamy?
Využijte příležitosti!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 zdroj: Socialbakers — Social Media Trend Report Q1



Večer 4. května patřil vyhlášení soutěže Fénix content marketing. Ta se nezaměřuje pouze na obsahový marketing v offline podobě reprezentované převážně firemními periodiky, ale dává velký prostor i jeho online formě.

Nejlepší profil na Instagramu byl přiřknut prodejci módy ZOOT, který si odnesl prvenství také v kategorii „online content kampaň" za #zazitveci.

Nejlepšími webovými stránkami se může pochlubit Ceskovdatech.cz vytvořené agenturou Dark Side, druhá příčka připadla naši zem skrze propagující ceskozemepribehu.cz náležící pod státní organizaci CzechTourism.

 

Nejlepší webový blog pak má Tchiboblog.

Během večera organizátoři nepředávali vítězům žádné nudné sošky ani poháry. Autoři cen  Ing. arch. Jakub Jenšovský a Ing. arch. Pavel Vojtíšek připravili ve spolupráci se společností be3D a kreativním ředitelem & designérem Martinem Žampachem svítící „klíny". Ocenění pro všechny kategorie daly dohromady nápis „future“. Každý vítěz si tak mohl kus budoucnosti odnést domů.



Motivace soutěžících k získání hmatatelné odměny byla proto vysoká. Autoři z Čilichili online by jistě dokázali v případě opomenutí porotou napsat bleskurychle článek s 41 důvody, proč si zaslouží nějaké ocenění. Nebylo to ovšem potřeba. Za B2C projektem Vodafonu stojící agentura Boomerang Publishing si odnesla cenu za dlouhodobý přínos.

Offline

Z offline projektů získal cenu pro nejlepší B2B časopis Marwick vytvořený interně v KMPG Česká republika.  Také v kategorii B2C časopisu vládl uvnitř firmy psaný magazín, konkrétně Vlastní cestou „vařený" v pivovaru Bernard.

Na předních příčkách se ale objevila i agenturami vytvářená periodika, 2. místo získal Das Auto. Magazin. vytvářený společností Boomerang Publishing pro Porsche Praha. Ti samí tvůrci si také odnesli bronz v kategorii B2E časopis za titul Ikona vydávaný Swiss life select Česká republika.
Agentura Mediaforce si pak odnesla 3. a 4. místo mezi B2C za časopisy za Mazda Revue a Rezident patřící společnosti PARKET ATELIER.

Snímky níže náleží do kalendáře výrobce traktorů ZETOR, jenž získal jedno ze zvláštních ocenění, konkrétně to za fotoprodukci.



Kompletní přehled oceněných si můžete prohlédnout níže (tabulku zvětšete kliknutím na obrázek).  


Kam dál?



ZOOT to s Instagramem skutečně umí, navíc to je pro něj i úspěšný prodejní nástroj. Přečtěte si, jak na něm zažil věci v případové studii odtajněné na Marketing Festivalu v článku První zkušenosti ZOOT s reklamou na Instagramu.

Štítky dokumentu: Content Marketing

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: