Public relations

Jak zákazníci vnímají vaši značku?

Úkolem public relations, nedílné součásti marketingu, je budování pozitivního obrazu firmy, hodnoty její značky a všeobecného povědomí o produktech a službách, které na trhu nabízí. Kvalitní public relations podpoří úspěchy vašich obchodníků.

logo

Pokrýváme veškerá digitální i tradiční, sítě a média. Audio, video na dispejích i obrazovkách, na papíře i rozhlasových vlnách.

Michaela Škopková   /   Account Director

Tvořte svůj mediální obraz

Pomůžeme vám využít při budování vaší značky všechny dostupné možnosti a zapojíme vás do komunikace s médii. Společně s vámi vybereme relevantní deníky, magazíny i on-line média a během interview vás seznámíme s důležitými novináři. Výsledkem naší práce jsou články, rozhovory a další zmínky o vaší firmě v relevantních médiích.

Jak vám pomůžeme s public relations?

Prvním krokem naší spolupráce je mediální analýza, na základě které vytvoříme plán pro rozvoj public relations vaší firmy včetně přehledu relevantních témat a médií. Pak se pustíme do práce na zajištění publikování výstupů v médiích a tvorby textů, zajištěné profesionálním copywriterem.

Public relations s Focusem – krok za krokem:

  1. Na základě analýzy výstupů v médích zjistíme:
    • Jak často a v jakých souvislostech se o vaší firmě píše
    • Jaký je váš mediální obraz
    • Jak si stojí vaše nejbližší konkurence
    • S jakými médii byste měli komunikovat
  2. Společně připravíme komunikační plán, který bude obsahovat:
    • Seznam relevantních médií s jejich tříděním dle významu
    • Přehled témat pro komunikaci s médii, založených na produktech a službách vaší firmy
    • Seznam lidí, kteří budu jménem vaší firmy vystupovat v médiích
    • Plán konkrétních výstupů v relevantních médiích
  3. Začneme pracovat na zajištění pozitivní publicity vaší firmy v médiích:
    • Zajistíme publikování odborných článků o vašich produktech a službách
    • Dojednáme publikování interview se zástupci vaší firmy
    • Budeme sledovat další příležitosti pro publikování mediálních výstupů
  4. Vyhodnocování mediálních výstupů, odměna pro agenturu:
    • Pravidelně vyhodnotíme publikované výstupy v médiích, jejich rozsah a typ
    • Na základě typu výstupu a významu (dosahu média) vypočteme odměnu pro agenturu
    • Zaplatíte pouze za realizované výstupy a na základě předem dohodnutých podmínek

Kde jsme pomáhali s budováním značky?

Od založení naší agentury jsme realizovali desítky úspěšných PR kampaní na podporu značek, produktů i služeb našich klientů. Projděte si naše případové studie, jestli se některý z problémů našich zákazníků netýká i vás:

  • Vybudovali jsme zcela novou značku v oblasti zdravého životního stylu
  • Uvedli jsme na trh nové léčebné přípravky
  • Podpořili jsme mediální publicitou CSR projekty
  • Zajistili jsme krizovou komunikaci pro občanská sdružení
  • Realizovali jsme PR kampaň pro značku potravin
Zaujali jsme vás? Pojďme se nezávazně sejít.


Domluvit schůzku
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.