“Perfektní zadek je ten, na kterém právě sedíte.”

25. 4. 2012 | Bednářová Daniela
Podobnými hesly bojuje Dove s pomocí speciální Facebook aplikace proti reklamám podrývajícím ženskou sebedůvěru.

Společnost Dove prosazuje skutečnou krásu v celosvětové reklamní kampani spuštěné již v roce 2004. Její součástí jsou tištěné reklamy, videa, workshopy, různé eventy nebo dokonce vydání knihy. Základním principem kampaně je dát důraz na přirozenou krásu a všechny její tvary a podoby. To, jak se žena v dnešní době vnímá, je totiž podmíněno i mediálními obrazy, které ji obklopují.

A jelikož je ideál krásy postaven na photshopem upravených vyhublých modelkách, snaží se Dove do své propagace vnést obraz skutečné ženy z běžného života a docílit tak toho, že si více žen bude připadat atraktivních. Kromě printů, videí, nebo partnerství s časopisy (například Projekt Dove v časopise Žena a Život), prezentuje Dove svoji kampaň i na sociálních sítích.

 

Posledním příspěvkem v boji za skutečnou krásu je aplikace na Facebooku “The Ad Makeover” (předělávač reklam). Dove se zaměřuje na reklamy, díky kterým se ženy cítí špatně ve svém vlastním těle. Obzvlášť teď před plavkovou sezonou se to všude hemží obrázky tukových polštářů a zaručenými recepty, jak se jich zbavit. Díky Dove se dají tyto reklamy nahradit pozitivními texty, jako je třeba: “Perfektní zadek je ten, na kterém právě sedíte.” Zatím funguje jen v Austrálii, ale další země by měly brzy následovat. Posílat se dají různé povzbudivé zprávy kamarádům na Facebooku. Při dalším přihlášení k největší sociální síti uvidí místo reklam na zvětšení poprsí něco pěkného.

U nás funguje rozesílání citátů o kráse prostřednictvím emailů z webových stránek Dove. Nejsou sice tak vtipné jako australské povzbudivé zprávy, ale i tak můžou někoho potěšit.

Zdroje: www.huffingtonpost.com, www.mashable.com

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.