AOL buď prodá anebo zruší Bebo

7. 4. 2010 | TMJ
850 milionů dolarů. Tolik zaplatila před necelými dvěma lety internetová společnost AOL za sociální síť Bebo. Nyní to vypadá, že síť buď prodá a prodělá, anebo jednoduše uspí. Společnost to ve svém stanovisku sdělila svým zaměstnancům. "AOL nyní není v situaci, kdy si může dovolit podporovat a dotovat Bebo a jeho přeměnu v sociální síť," uvádí se mimo jiné ve zprávě, kterou získala odborná média.

Ilustrační obrázek, zdroj: aol.com

850 milionů dolarů. Tolik zaplatila před necelými dvěma lety internetová společnost AOL za sociální síť Bebo. Nyní to vypadá, že síť buď prodá a prodělá, anebo ji jednoduše uspí. Společnost to ve svém stanovisku sdělila svým zaměstnancům.
"AOL nyní není v situaci, kdy si může dovolit podporovat a dotovat Bebo a jeho přeměnu v rozvinutou sociální síť," uvádí se mimo jiné ve zprávě, kterou získala odborná média. Pokud dojde k odpojení sítě, pravděpodobně tak nastane bez průtahů již na konci letošního května.
Bebo je v ČR v podstatě neznámé - jeho těžiště působnosti leží především v zemích bývalého Dominionu, zaměřovala se ovšem také na francouzsky, německy, španělsky, italsky, holandsky a polsky mluvící uživatele. Jejím původním cílem bylo podporovat tvorbu sociálních skupin a v jejich rámci sdílet obsah. Podobně jako ostatním sociálním sítím alfa typu i Bebo zlomila vaz obrovská popularita Facebooku.

Štítky dokumentu: Facebook
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.