Audi vytváří první tiskovou reklamu bez inkoustu

26. 7. 2021 | Petr Michl
Elektrický supersport Audi RS e-tron se obejde bez emisí, v Audi ho proto zobrazili s pomocí printové reklamy s nulovým množstvím barvy.

 

Reklama v tisku zdánlivě nemůže nabídnout nic nového. Někdy to ale chce jen skvělý nápad a bílá papírová strana je zaplněna něčím překvapivým. Přesně to se stalo i u reklamy automobilky Audi na její elektrický supersport s označením RS e-tron GT.

Agentura DDB přitom nepoužila na grafiku ani kapku barvy. Nula vypotřebovaného inkoustu na tisk reklamy totiž symbolizuje také nulové emise zmíněného automobilu.

Model RS e-tron GT je zachycen s pomocí reliéfu se 4 výškovými profily. Tím je dosaženo hloubky i vyšší realističnosti. Navíc je reklama zároveň přátelská k nevidomým. Užijete si ji totiž i při zapojení pouhého hmatu.

Grafika se objeví v letních vydáních španělských mutací časopisů Esquire a GQ, které spolupracovaly s DDB i při procesy tvorby.




Zdroj: La Criatura Creativa

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.