Boomerang na Instagramu nově umožňuje oříznout časovou smyčku a přidat další efekty

13. 1. 2020 | Kristýna Vozková
Instagram představil nové efekty u uživateli oblíbeného Boomerangu. Kromě ořezávání délky časové smyčky nabízí i efekty, díky kterým by mohl konkurovat TikToku.

  

Instagram představil 10.1. několik vylepšení týkajících se funkce Boomerang. Nově mají uživatelé možnost oříznout si časovou smyčku stejně jako běžná videa. Přidal navíc tři vizuální efekty s názvy SloMo, Echo a Duo. 

 

Vizuálních efektů mělo být původně více, přinejmenším podle tweetu Jane Manchun Wong, která jejich testování objevila již v srpnu a podělila se o novinky se svými sledujícími, nabízel Instagram funkcí šest. Oficiálního uvedení se však dočkaly pouze tři z nich. To však nevylučuje jejich pozdější uvedení.  

Funkce Boomerang má v tuto chvíli tuto podobu:

  • Klasická verze Boomerangu umožňuje vytvoření šesti sekundové časové smyčky, během které přehraje sekvenci třikrát za sebou. 
  • Slowmo oproti tomu Boomerang zpomalí na polovinu
  • Funkce Echo rozostří uživatelův pohyb a vytváří tak efekt dvojitého vidění.
  • Duo přehraje zpětně váš pohyb ve vysoké rychlosti spolu s digitálním efektem

Jak to vypadá v praxi se můžete podívat ve videu níže. 

 

Pokud chcete nové funkce vyzkoušet, stačí ve Stories zvolit funkci Boomerang, po natočení videa se v horní sekci zobrazí ikonka smyčky, pod kterou se skrývají nové režimy včetně možnosti ořezávání časových smyček. 

Nové efekty mají Instagramu pomoci k tomu zůstat s efekty relevantní a konkurenceschopný i vůči TikToku, který svým uživatelům obdobné možnosti nabízí prakticky od svého zavedení. Boomerang patří mezi nejoblíbenější funkce na Instagramu a je tak logické, že se společnost Facebook rozhodla do novinek investovat. Jak uvedla mluvčí společnosti Facebook v rozhovoru pro TechCrunchBoomerang je jedním z nejoblíbenějších formátů na Instagramu a jsme nadšeni, že nyní můžeme rozšířit kreativní způsoby, kterými uživatelé promění pomocí Boomerangu své každodenní chvíle v něco zábavného a neočekávaného. “

Zdroje: socialmediatoday.com, techcrunch.com

 
Štítky dokumentu: Facebook Instagram Mobilní aplikace
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.