Burberry v nové reklamě pokouší zákon gravitace a létá

25. 10. 2021 | Eva Dragulová
Britská módní značka Burberry v kampani „Open spaces“ oživuje 165 let starý citát zakladatele Thomase Burberryho: „Svoboda je nemyslitelnou součástí každého kousku oblečení od Burberry.“ Přichází se snovou kampaní, ve které letí až ke hvězdám.

Brand Burberry se v nové kampani za hudby smyčců roztančil v přírodě. Oslavuje svého průkopnického ducha a radost z objevování přírody. 4 přátelé se na britském venkově prochází pšeničným polem a kouzelný vánek jim najednou umožní létat. To je hlavní zápletka surrealistické reklamy s názvem „Open Spaces“.

Volnost, příroda, radost z pohybu nespoutaného gravitací, to vše se snoubí ve vytříbené reklamě od Burberry, která je potěšením pro oči. Celý snový a surreálný spot vrcholí tím, že se všichni 4 tanečníci z (La)Horde (Kevin Bago, Robinson Cassarino, Chantel Food a Zhané Samuels) ve vzduchu nad mořem obejmou a utvoří jedno těleso. Je to symbolické pojetí propojení  lidí s přírodou, ale také mezi sebou navzájem. 

Oslavme s Burberry přírodu, svobodu a radost z bytí 

Nádherný balet ve vzduchu v oblečení Burberry má na svědomí agentura Megaforce. Její zaměstnanci přišli s celou kreativní myšlenkou. Stáli také za zimní reklamou pro Burberry s názvem „Festive“,

která si vysloužila mnoho ocenění – jako je třeba Zlatý a Stříbrný lev v Cannes. V určitém smyslu je k ní tento nový spot sequelem. „Festive“ totiž také vzývá svobodu, choreografii a přírodní svět. 4 umělci tančí v zimních ulicích Lonýdna za krupobití ledových kostech, v „Open spaces“ se přenáší do jiného ročním období, a hlavně na idylický venkov.

 

Reklamní agentura Megaforce o nové reklamě Burberry říká:

„V tomto filmu jsme chtěli oslavit radost ze svobody, lásku k přírodě a sílu kolektivu. Jsou to všechna témata, která ke značce Burberry patří, stejně jako její dědictví objevování venkovních krás.“

Byli to opět (La) Horde, tanečníci z Národního baletu v Marseille, kteří pro reklamu vytvořili působivou choreografii. Soundtrack s názvem „Counting Atomic“ napsal a složil Ryan Lott. 

„Tato kampaň oslavuje nebojácného ducha objevování, který nás spojuje mezi sebou navzájem a zároveň také s přírodou. Je o posouvání hranic a sledování nekonečných možností – zahledění se do budoucnosti a propojování nás všech,“ myslí si kreativní ředitel Burberry Riccardo Tisci. 

Zdroje: Adweek, Muse

Kam dál?

Jak udělat tak trochu jinou vánoční reklamu? Inspirujte se u Burberry a jejich nádherného tance mezi kostkami ledu v ulicích Londýna.

 
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.