Burger King si vystřelil ze svých zákazníků a dodal jim jídlo v tašce McDonald's. Reakce nebyly přívětivé...

7. 4. 2021 | Petr Michl
Burger King se svého rýpání do úhlavního nepřítele nevzdá. Pokoj si nedal ani na Apríla, tentokrát za nechtěné asistence svých zákazníků.

 

Mnoho značek využilo prvního dubna k tomu, že vydali tiskovou zprávu s představením nového bláznivého produktu nebo služby. Na tom, jestli jednorázové zasmání potenciálních a stávajících klientů za podobnou snahu vůbec stojí, neexistuje v reklamní komunitě shoda. Burger King se možná i proto vrhl na Apríl na jiný vtípek: doručil zákazníkům, co si objednali jeho jídlo domů, zásilku v tašce od McDonald's.

Stalo se tak v Belgii a za tímto stuntem stojí pařížská agentura Buzzman, která se podobných kontroverzních triků pro Burger King už dlouhodobě nebojí. Ve videu z akce jsou pochopitelně zachycené reakce těch, kteří Whopper za Big Maca dobrovolně nevymění.

„Jsou to vlastně jen hranolky, snaží se uklidnit situaci poslíček. Odpovědí mu je otázka přecházející ve vteřině z asertivnosti k naštvanosti: „To jako myslíte vážně?“ V den, kdy se většina značek dopouští jen „nevinné legrace“ se v Burger Kingu rozhodli k tradičnímu rýpnutí do McDonald's, ovšem s nechtěnou účastí svých zákazníků. 

Whopper je víc než Big Mac

Předchozí video ilustrovalo, že pro mnoho lidí je Whopper prostě víc než Big Mac. Minimálně velikostně to sedí. A při té příležitosti bychom rádi připomněli jednu z nejoceňovanějších kampaní BK posledních let. Ta spočívala ve velkém odhalení faktu, že v každé britské reklamě Burger Kingu z dílny agentury BBH London — od té v sociálních médiích přes plakáty až po billboardy, ale i reklamy v TV a v online prostoru – byl v roce 2019 i Big Mac. 

Proč? Protože Whopper je „velikostně štědřejší“ a dokázal zastínit hvězdu menu McDonald's podobně jako větší žák menšího na špatně zorganizované školní fotce.

Ilustruje to následující video. 

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:
Podobné články: