Česká firma MyStay může hrát významnou roli při obnově turismu ve světě

7. 5. 2020 | redakce
Česká společnost MyStay zvítězila ve Výzvě pro obnovu turismu (Healing Solutions), kterou vyhlásila Světová organizace cestovního ruchu (UNWTO) s podporou Světové zdravotnické organizace (WHO). Její řešení nabízí bezkontaktní check-in, automatizovanou komunikaci s hostem, online prodej hotelových služeb a hodnocení od klienta.


Zdroj: MyStay

Česká firma MyStay, se svou bezkontaktní recepcí, zvítězila ve Výzvě pro obnovu turismu (Healing Solutions), kterou vyhlásila Světová organizace cestovního ruchu (UNWTO) s podporou Světové zdravotnické organizace (WHO). Cílem výzvy, do které se přihlásila více než tisícovka firem a projektů ze 110 zemí světa, bylo najít nejlepší inovativní a okamžitě použitelné řešení, jež pomůže vyřešit celosvětově negativní dopad Covid-19 na cestovní ruch.

Řešení, které MyStay hotelům a provozovatelům ubytovacích služeb nabízí, je pro současnou dobu jako dělané – jedná se totiž o automatizovanou komunikaci s hosty a digitalizaci hotelových procesů od rezervace přes on-line check-inu a check-out až po koupi doplňkových služeb. Zákazník tak téměř nemusí přijít do kontaktu s hotelovým personálem – vše je automatizované a veškeré požadavky lze řešit pouze prostřednictvím mobilního telefonu, tabletu nebo počítače. A to bez nutnosti cokoli stahovat. Značnou výhodou tohoto systému je, že hotely nemusejí měnit svůj páteřní hotelový systém (PMS). Naopak, MyStay se na stávající PMS může napojit.

„V důsledku celosvětové pandemie hoteliéři denně počítají obrovské ztráty. Omezují personál a dělají zásadní dodavatelské škrty. MyStay jim v této době ale dokáže podat pomocnou ruku. Bezkontaktní MyStay Anticovid Sady, tedy komplexní softwarové řešení na pomoc těžce zasaženému hotelnictví, jsme se ubytovacím zařízením po celém světě rozhodli poskytnout zcela zdarma. A to včetně pomoci s nasazením systému. Chceme udělat vše pro rychlý a bezpečný návrat hostů a restart celého hotelového byznysu,“ řekla Pavlína Zychová, zakladatelka a ředitelka společnosti MyStay.  

Důležité je, aby se lidé přestali bát cestovat. Omezení zbytečného přímého kontaktu s personálem a ostatními hosty a tím pádem i omezení šíření nemoci Covid-19, automatizace veškerých činností – to vše by mohlo pomoci cestovní ruch znovu rozhýbat.

Bezkontaktní MyStay Anticovid Sada je dle zakladatelů vhodná pro jakýkoliv druh ubytovacího zařízení, velikosti či lokality - hotely, hostely, penziony, apartmány, kempy. MyStay ve spolupráci se svými partnery pracuje na co možná největší dostupnosti poskytnutých PMS integrací zdarma. V této chvíli nabízí do konce léta zdarma připojení na populární PMS HoresPlus, HotelTime, Opera, Suite8 (Fidelio), Protel, MEWS, či Channel manager Siteminder a jedná i s dalšími dodavateli. Je však možné udělat i ruční hromadné importy, které nezaberou déle než pár minut. Bezplatná iniciativa bude minimálně do července dotována z vlastních zdrojů. MyStay však usiluje o to, aby byla prodloužena alespoň do podzimu a nejlépe do konce roku 2020. „Chtěli bychom pomoci zejména českému turistickému ruchu a místním provozovatelům ubytovacích služeb.  Na Ministerstvo obchodu a průmyslu, jsme proto podali žádost o grant, který by sloužil k financování vývoje nových bezkontaktních komponent a umožnil nám poskytovat toto řešení českým hotelům zdarma co nejdéle. Nyní čekáme na jejich rozhodnutí,“ dodala Zychová.

Díky Bezkontaktní MyStay Anticovid Sadě jsou hotely hned po rezervaci schopny na své hosty odeslat potvrzení rezervace a informace o místních zdravotních a bezpečnostních opatřeních a nařízeních. Před příjezdem všichni hosté vyplní a online podepíší registrační check-in formulář. Po příjezdu do ubytovacího zařízení si pak hosté bez čekání a zdržování se na recepci  převezmou pouze kartu či klíč od pokoje. Pomocí odkazu v emailu nebo SMS, či po připojení na hotelové wifi, si pak na speciální webové stránce hotelu, která je součástí Bezkontaktní MyStay Anticovid Sady, najdou aktuální informace, prohlédnou a objednají hotelové služby. V průběhu pobytu mohou komunikovat s personálem, mít v telefonu všechna doporučená místa na online mapě a na konci pobytu si vyřídit pre-checkout opět z pohodlí pokoje, aniž by museli čekat ve frontě na recepci. 

„Pandemie Covid mění svět, stejně jako všichni ostatní jsme byli nuceni zavřít celé naše portfolio hotelů. OREA je česká hotelová značka, která se už v minulosti rozhodla inovovat a digitalizovat všechny transakční záležitosti na zákaznické cestě tak, abychom se mohli plně věnovat klientům a poskytování individualizovaného zážitku. K tomu nám již téměř rok pomáhá Mystay, které zajišťuje bezkontaktní check-in, automatizovanou komunikaci s hostem a online prodej našich hotelových služeb. Naši hosté inovace, které platforma přináší, vítají. Jsme si jistí, že především nyní se nám investice do inovací vrátí. Jsme totiž na “bezkontaktní” návrat hostů v postcovid době připraveni,” uvedl generální ředitel českého řetězce OREA Hotels & Resorts Gorjan Lazarov.

Bezkontaktní MyStay Anticovid Sada obsahuje emailové šablony pro pravidelnou možnost na hosty distribuovat novinky o lokální bezpečnosti, zdravotní situaci a nařízeních, speciální webovou stránku s pobytovými informacemi a to včetně opatření, týkající se COVID-19, možnost nabízet klientům své služby a extra nabídky online a jejich elektronickou objednávku z pokoje a online check-in a check-out pro minimalizaci osobního kontaktu. 

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.