PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
    • Design služeb
Marketing Journal
Design služeb E-Commerce

Alza pilotně spustila zvukové pokyny u AlzaBoxů

Design služeb Kreativní inspirace

Snapchat odhaluje novou generaci AR brýlí Spectacles. Jaké bude jejich byznysové využití?

Design služeb Google

Nové funkce Google Kalendáře a Dokumentů vám pomohou lépe si organizovat čas

Budování značky Design služeb Formy PR

Pantone rozděluje rok 2021 na dvě kontrastní barvy: ultimátní šedou a jasnou žlutou

Budování značky Design služeb

Coca–Cola nahrazuje dotykové obrazovky bezdotykovou samoobsluhou

Design služeb Mobilní zařízení Podpora prodeje

Česká firma MyStay může hrát významnou roli při obnově turismu ve světě

Budování značky Design služeb Formy PR

Zálohované PET lahve s vodou poprvé v Česku. Mattoni v nich prodává minerálku na Košík.cz

Design služeb

Canva se rozrůstá a nabízí editaci videí nebo edukační platformu

Design služeb Marketingové nástroje

Jak udělat z nových uživatelů skalní zákazníky? Inna Kerzman nabídla na WebExpo 2019 praktický návod

Amazon Design služeb

Doručení drony přestává být hudbou budoucnosti. Díky Amazonu, Zomato i UberEats

Design služeb E-Commerce

Robotičtí psi rozvážení samořiditelnými auty přinesou balíček až ke dveřím

Design služeb E-Commerce

E-shopy se mohou přizpůsobit nevidomým. Ty české mají ale stále co dohánět

Načíst další stránky
Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Top články
Česká pošta začala s YouTube kanálem. Přibližuje se mladým žlutým afrem
Jak zlepšit uživatelský zážitek na pobočkách České pošty
Trápíte se s daňovým přiznáním? Studenti Masarykovy univerzity vymýšlí, jak ho zjednodušit
Design služeb prakticky: Persony
Copyright © 2004-2020 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Dejte si sušenku
Zdroj: Stock Photos on Shutterstock

Cookies (v překladu „sušenky“) slouží k vyhodnocování chování návštěvníků našeho portálu. Jsou to malé datové soubory ukládané do vašeho prohlížeče. Můžeme vám s jejich pomocí zobrazovat obsah a reklamy, co vás budou s větší pravděpodobností zajímat. Dokážeme díky nim vyhodnocovat, které články se líbí nejvíce. Registrovaní uživatelé se často nemusí znovu přihlašovat — web si je pamatuje, takže nepotřebují vyplňovat heslo a dostanou se rovnou i k jinak uzamčenému obsahu. Cookies mohou zabránit i opakovanému zobrazování různých pop-up výzev, včetně této. Nastavte si je a v prohlížeči, který právě používáte, nemusíte tuto výzvu vidět celý rok. (Více info)

Správa preferencí
vždy povolené
Základní cookies jsou potřeba proto, aby náš web mohl fungovat správně a byl bezpečný.
Tento typ cookies nám pomáhá sledovat, co se na Marketing Journalu děje. Vyhodnocujeme s jejich pomocí, jestli vše po funkční stránce šlape, jak má. Zároveň nám ale říkají, které stránky navštěvujete a jak moc vás zaujaly. Můžeme tak přizpůsobovat obsah tématům, které vás skutečně baví. Registrovaní uživatelé si díky nim nemusí tak často pamatovat heslo a mohou být přihlášení rovnou i při opakovaných návštěvách.
Reklamy můžou být někdy otravné. Čím je ovšem jejich obsah relevantnější, tím méně vás budou štvát a třeba je i oceníte — toho můžeme dosáhnout s pomocí marketingových cookies od nás a našich reklamních partnerů. Marketingové cookies pomáhají sledovat, co vás na webu zajímá. Pokud se je rozhodnete odstranit, můžete skončit jako mrtvý uživatel, kterému (reklamy) nutí zimník.