Co přinesla UberKOŤÁTKA

30. 11. 2015 | redakce
Kampaň UberKOŤÁTKA od Uberu byla jednou z nejvýraznějších českých kampaní uplynulého týdne. Zjistěte, kolik přinesla peněz útulkům a kolik koček bylo adoptováno.

 

Ve středu 25. 11 zažila Praha asi největší masový rozvoz koček. Uživatelé Uberu měli v tento den možnost zavolat si pomocí aplikace namísto odvozu roztomilá koťátka. Celkem 22 statečných vykouzlilo úsměv na tváři stovkám lidí v kancelářích i doma.

Akce probíhala od 12 do 19 hodin a po objednání si uživatelé mohli koťátka pohladit nebo si s nimi jen chvilku hrát. Zavolání je stálo 300 korun, které šly na podporu domovů Sluníčkoa Tlapky Mochov. Za 7 hodin se vybralo celkem 25 000 korun. Záštitu nad akcí poskytla platforma Nekupuj-Adoptuj, která se zasazuje o správné zacházení se zvířaty a vyřešení kritické situace v útulcích.

Děkujeme všem, kteří se akce zúčastnili. Poptávka byla obrovská. Dokonce byla přislíbena adopce čtyř koťátek,“ dodává Barbora Polachová ze společnosti Uber.

Ti, kteří neměli možnost objednat si uberKOŤÁTKA, mohou i tak pomoci a to jak finančně, tak materiálně. Veškeré informace jsou uvedeny na webových stránkách domovů Tlapky Mochov a Kočičí domov Sluníčko.

Převis poptávky po koťátkách před jejich nabídkou zapříčinil, že zájemci viděli v aplikaci Uberu často tento obrázek.


Zdroj: @ginfizzka

Následující snímky pak dokazují, že se koťátka skutečně tulila.

 

 

#zivotvADisonu meets #uberkotatka!

Video zveřejněné uživatelem Jakub Křenek (@cenzanni), Lis 25, 2015 v 7:25 PST

 

 

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.