Coca-Cola přichází s novou globální filosofií značky. Jmenuje se 'Real Magic'

1. 10. 2021 | Petr Michl
Coca-Cola přichází s novým konceptem, kampaní i „nejrozmanitějším vizuálním ztvárnění značky Coca-Cola v její historii“. Nová filosofie značky „Real Magic“ není revolucí ve svém poselství, ale má pomoci jednomu z nejznámějších brandů světa růst a udržet si své postavení i u generace Z.

Coca-Cola se rozhodla přijít do (doufejme) post-pandemické reality s novým přístupem a novou filozofií. Její ideový koncept „Real Magic(„Opravdové kouzlo") má oslavovat vzájemnost lidí a jejich setkávání. Má sázet na to, co máme společného, a překračovat rozpory.

Sama ji vysvětluje v tiskové zprávě takto:

„Filozofie značky Real Magic vychází z poznání, že kouzlo žije v nečekaných okamžicích spojení, které povyšují každodennost na výjimečnost – nadčasové poznání, které je v dnešním hyperpropojeném, ale rozděleném světě aktuálnější než kdykoli předtím. Skutečné kouzlo se děje, když se lidé setkávají a když to, co máme společné, je větší než to, co nás odlišuje.“

„Real Magic“ nahrazuje od roku 2016 používané motto „Taste The Feeling“, ale tentokrát to má být něco mnohem více než claim procházející napříč řadou kampaní. Na světe je ale pochopitelně ta první spojená s opulentní video-reklamou. Na spotu nazvaném „One Coke Away From Each Other(„Jednu Colu od sebe“) se podíleli reklamní agentura BETC London, produkční studio Mathematic zaměřené na CGI efekty a režisér Daniel Wolfe. Pocit sounáležitosti v této vskutku výpravné podívané nezažijí pouze lidé — hráči esportu a jejich diváci, ale také nelidské bytosti v zachycených hrách.

Coca-Cola tu funguje jako „spojovací materiál“ a svým duchem spot svým způsobem navazuje na více než 50 let starou kampaň s tzv. „top hill ad“ se slavným claimem „I'd Like to Buy the World a Coke“. Není to tak svým způsobem nic nového, Coca-Cola nicméně zvoleným tématem esportového klání prozrazuje svou snahu oslovit generaci Z. Právě jejímu přijímání diverzity odpovídá i přístup k plánovanému vývoji konceptu „Real Magic“. Ten by měl být do značné míry v rukách různorodé skupiny fotografů, umělců a ilustrátorů. „Jejich rozdílné styly poskytnou různorodé obrazy kampaně, přičemž někteří umělci vytvoří realističtější zobrazení a jiní nabídnou abstraktnější varianty,“ vysvětluje Coca-Cola

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:
Podobné články: