Cvičte doma! Značky jako Puma či Nike horují v době korony za trénink v obýváku

27. 3. 2020 | Eva Dragulová
Velké sportovní brandy se rychle adaptovaly na pandemickou situaci. Chtějí lidi, kteří kvůli koronaviru povětšinou sedí doma, podpořit a motivovat, že hýbat se mohou i mezi čtyřmi stěnami a s rodinnými příslušníky. Jak teď komunikují na sociálních sítích?

Pandemie (nejen) do veřejného života hodila ostré vidle. Má už celou řadu sportovních obětí – například zrušené mistrovství světa v hokeji či letní olympiádu v Tokiu, která se o rok posouvá. Adidas, Nike, Under Armour nebo Puma proto vymýšlí způsoby, jak se dostat ke svým zákazníkům a jak je v současné karanténní situaci co nejvíce udržet nad vodou. Protože endorfiny z pohybu dodávají člověku nezanedbatelnou dávku optimismu, který teď navíc všichni nutně potřebujeme...

Namísto obvyklých příspěvků na sociálních sítích teď Nike, Adidas a Under Armour lehce pozměnily styl komunikace a momentálně se zabývají spíš obsahem, který reflektuje současnou světovou situaci, než že by „tlačili“ na promo svých produktů. Své běžné kreativní marketingové posty teď uložili na chvíli „k ledu“. 

Tak třeba značka Nike vypustila slogan: „Pokud jste někdy snili o tom, že budete hrát před milionovým obecenstvem, vaše šance je nyní tady! Hrajte uvnitř, hrajte o svět.“ Někteří ambasadoři Nike jako fotbalista Cristiano Ronaldo nebo golfista Tiger Woods zveřejnili na svých Instagramech fotky, jak „sportují vevnitř“.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.