Důvodem ztráty fanouška na Facebooku je nejčastěji zahlcení informacemi

9. 2. 2011 | TAM
Jaké jsou nejčastější důvody, kvůli kterým klikáme na tlačítko "už se mi to nelíbí" u stránek na Facebooku? Právě tomu se věnovala ve svém průzkumu společnost ExactTarget. Výsledek pravděpodobně nikoho nepřekvapí. Na prvních místech se totiž s přehledem umístily důvody plynoucí z příliš velkého množství nerelevantních informací.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Jaké jsou nejčastější důvody, kvůli kterým klikáme na tlačítko "už se mi to nelíbí" u stránek na Facebooku? Právě tomu se věnovala ve svém průzkumu společnost ExactTarget. Výsledek pravděpodobně nikoho nepřekvapí. Na prvních místech se totiž s přehledem umístily důvody plynoucí z příliš velkého množství nerelevantních informací.

Na druhou stranu je třeba připomenout, že podobného žebříčku by se pravděpodobně dosáhlo také výzkumem na téma "jakých hříchů ze nejčastěji dopouští české firmy na Facebooku".

Převedeno na procenta:

  • 44 % fanoušků vadila vysoká frekvence, s jakou stránka sdělovala informace
  • 43 % fanoušků bylo znechuceno obchodními sděleními na zdi
  • 38 % fanoušků odradil opakující se a nudný obsah
  • Zkruba jedna čtvrtina se do skupiny přihlásí kvůli jednorázové akci
  • Obdobný počet stránka zklame, neboť být fanouškem nepřináší žádné zjevné výhody
  • 17 % pak konstatuje, že informace, uveřejňované na stránce jsou bez reálné hodnoty a daly by se lehce najít jinde


Z průzkumu také vyplynula zajímavá, avšak zcela logická vazba. Zhruba 12 % osob přiznalo, že opustilo stránku kvůli změně zaměstnání nebo bydliště. Což je zajímavým důkazem, že život na Facebooku není vždy nutně napojen na naše alter ego, ale fanouškovství jednotlivých stránek má přesah také do našeho skutečného života.

Štítky dokumentu: Facebook Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.