Facebook od ledna zařadí reklamu do news feedu

21. 12. 2011 | BoB
Od ledna 2012 bude hlavní tok zpráv na Facebooku obsahovat komerční sdělení. Tyto příspěvky budou označené jako sponzorované.

Sociální síť Facebook plánuje od nového roku spustit tzv. Sponsored stories v rámci hlavního toku zpráv na Zdi, který obsahuje především statusy přátel nebo Stránek. Tyto příspěvky budou vypadat stejně jako ty ostatní. Bude však pod nimi uvedeno, že se jedná o komerční sdělení.

Nový formát pro inzerenty má zajistit lepší úspěšnost reklamy. Sponsored stories však nejsou na Facebooku žádnou novinkou. Od začátku letošního roku je mohli uživatelé sociální sítě vidět po pravé straně uživatelského profilu. Díky přemístění teď bude reklamě věnována větší pozornost. Uživatelé by ve svém news feedu ale neměli vidět více než jeden sponzorovaný příspěvek denně.

Do mobilních telefonů přijdou na řadu komerční sdělení nejspíš v březnu 2012.

 

Zdroj: www.adage.com, www.techcrunch.com

Štítky dokumentu: Facebook Reklamy na Facebooku
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.