Facebook odstraňuje u Stránek sekci 'Our story'

18. 1. 2021 | Petr Michl
Facebook schová podrobnější informace o podnicích hlouběji. Změňte si umístění příběhu vaší značky v nastavení.

Na konci roku 2017 přidal Facebook byznys účtům Stránek možnost sdílet více informací o tom, co je jejich značka zač. Jde o místo viditelné ihned po rozkliknutí Stránky, kde mohou společnosti sdělit i své poslání a další doplňující informace, které je definují.

Takto to vypadá třeba na Stránce Škoda Česká republika, která tento prostor využívá skutečně výrazně.


Zdroj: Facebook / Škoda Česká republika

 

Nyní ovšem Facebook upozorňuje správce Stránek, že 28 února sekce „Our Story“ končí.

 

Jakékoliv informace navíc k základnímu popisku mohou správci Stránek dodat v sekci „About“ („Informace o stránce“) do políčka „Additional information“ („Dodatečné informace“).

Zdá se tedy, že podrobnější popis značek bude schován a viditelný bude až po kliku na „Informací o stránce“ (chcete-li „About sekce“) pro skutečné zájemce. Pokud jste si tedy s popsáním vašeho příběhu značky dali na Facebooku záležet, upravte si prosím jeho umístění. Návštěvníci Stránky ho už „na první dobrou“ neuvidí.

Štítky dokumentu: Budování značky Facebook
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.