Facebook sestavuje „klientskou radu“

23. 6. 2011 | bN
Facebook chce získat pomoc od reklamního průmyslu, a tak sestavuje dvanáctičlennou „klientskou radu“, která mu poskytne vstupenku do sféry reklamy a marketingu.

Facebook chce získat pomoc od reklamního průmyslu, a tak vytváří dvanáctičlennou „klientskou radu“, která mu poskytne vstupenku do sféry reklamy a marketingu. Zástupci společnosti Facebook zprávu dnes oznámili na festivalu Cannes Lions.

Klientskou radu, do níž je možné vstoupit pouze na pozvání, budou tvořit hlavy reklamních agentur a největší globální klienti sociální sítě Facebook. Na festivalu v Cannes to potvrdila viceprezidentka pro globální prodej reklamy společnosti Facebook Carolyn Everson (na fotografii).

Jednotliví členové rady se budou každým rokem obměňovat, aby měly možnost účastnit se na nabídkách Facebooku různé společnosti.

Hlavním záměrem Facebooku je postavit vlivné lidi z prostředí reklamy do centra byznysu sociální sítě. Prvními dvěma členy jsou Wendy Clark (ředitelka integrovaného marketingu a komunikace společnosti Coca-Cola) a Nick Brien (výkonný ředitel McCann Worldgroup).

Cílem této reklamní skupiny je podpořit zapojení lidí do konverzací na facebookových profilech značek tím, že se přátelům zobrazí, když uživatel přidal komentář na danou stránku. Tímto je možné uživatele povzbudit k tomu, aby učinili totéž.
 

Zdroje: www.adage.com, www.marketingweek.co.uk

Štítky dokumentu: Facebook Reklamy na Facebooku
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.