Facebook spustil 15 nových kurzů učících, jak na online byznys

25. 5. 2020 | Petr Michl
Jak nakopnete svůj online byznys? Nové kurzy Facebooku jsou v češtině, obsahují užitečné šablony ke stažení a mohou pomoci nejen úplným nováčkům v digitálním marketingu.

Snad nikdy v historii nebyl přesun podniků do online prostředí tak rychlý jako v posledních měsících. Mnoho firem se při znemožnění fungování ve fyzickém světě tváří tvář zákazníkovi muselo přeorientovat ze dne na den na e-commerce. A právě v tuto dobu také přichází Facebook se sadou 15 nových kurzů, které by měly při této transformaci pomoci.

Jde o tzv blueprint kurzy, tedy ty, které představují základy, na kterých můžete svou online strategii postavit. Mezi nabízené kurzy patří například: 

Výběr kanálů sociálních médií

(návod pro zvolení optimálních kanálů sociálních médií pro vaši firmu)


Zdroj: Facebook

Vyprávějte příběh firmy

(vysvětlení principů brandingu, k dispozici je „šablona pro značku“)


Zdroj: Facebook

Zmapování cesty zákazníka

(pochopení a zmapování cesty zákazníka jako souhrn jeho zkušeností se značkou)


Zdroj: Facebook

 

Stanovení marketingových cílů

(stanovení SMART cílů)

Vytvoření a správa kalendáře obsahu

Pozitivní zprávou je jistě i to, že kurzy jsou v češtině. Velká část vizuálu zůstává v angličtině, ale jde celkově o povedenou lokalizaci. Kurzy nejsou nijak dlouhé a jde převážně o nastínění základů. Přesto může jít o cenné připomenutí i pro marketéry, kteří o všech pojmech v kurzech slyšeli, ale mají v aplikaci daných znalostí v praxi co dohánět. Právě ti ocení jistě i stahovatelné šablony k vytisknutí, které mohou sloužit jako užitečné mentální cvičení od definice značky až po kalendáře obsahu.

Plnou nabídku kurzů naleznete zde.

Štítky dokumentu: Content Marketing Facebook
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.