Francouzský McDonald's bourá tabu, představil reklamu s mladými homosexuály

11. 6. 2010 | RaTP
McDonald's spolu s agenturou BETC Euro RSCG představil nový koncept telvizních klipů, které mají fastfoodový řetězec představit jako místo pro relaxaci, oproštěnou od sociokulturních problémů okolního světa. Pro tento záměr si tvůrci vybrali netradiční téma - lásku dvou homosexuálních teenagerů. Reklama již stačila vyvolat poprask jak ve Francii (nutno dodat, že zde spíše kladný), tak v USA.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

McDonald's spolu s agenturou BETC Euro RSCG představil nový koncept telvizních klipů, které mají fastfoodový řetězec představit jako místo pro relaxaci, oproštěnou od sociokulturních problémů okolního světa. Pro tento záměr si tvůrci vybrali netradiční téma - lásku dvou homosexuálních teenagerů. Reklama již stačila vyvolat poprask jak ve Francii (nutno dodat, že zde spíše kladný), tak v USA.
V klipu, který je podpořen claimem "přijďte takoví jací jste" vystupuje mladý hoch, který telefonuje svému protějšku. Jeho hovor ukončí přicházející otec, který dá vědět, že o orientaci svého syna nic neví. "Škoda, že jsi na chlapecké škole. Holky by se o tebe rvaly," snaží se syna povzbudit.
O popularizaci klipu se postarala například televizní stanice Fox News. Její komentátor O'Reilly totiž ve vysílání snahu klipu vyniknou ohodnotil slovy: "Myslíte, že mají také klip s Al Kajdou?". Mediální konflikt, který se posléze rozvinul mezi ním a gay aktivisty zajistil klipu na YouTube rekordní sledovanost.

Štítky dokumentu: Facebook YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: