Gamifikace se dostala už i do náboru - Siemens hledá nové lidi přes Tumblr
Absolventský program společnosti Siemens je dvouletý program zaměřený na čerstvé absolventy vysokých škol se zájmem o kariéru v managementu, který funguje už od roku 1922. Ale v tomto roce naštěstí neustrnul. S ohledem na to, že mladí lidé řeší svoji kariéru stále častěji přes sociální média, rozhodla se i společnost Siemens jít touto cestou.
Proto se v letošním roce dal Siemens dohromady s mediální agenturou We are social a spouští mezinárodní náborovou kampaň The Manager’s Call s prvky gamifikace. Do soutěže / náboru se může zapojit kdokoliv. Stačí se přihlásit přes Facebook.
Kampaň využívá blogy na Tumblr k tomu, aby odhalila nejbystřejší mozky světa v oblasti inženýrství a elektroniky. Probíhá od června do září a jejím cílem je vyvolat diskuze na různá témata jako je budoucnost práce, pracovní síla, příklady z fungování podnikání, kariéra atd.
Každý týden má jedno svoje téma. Podle organizátorů z We are social je velkým přínosem mezinárodní zaměření. Témata tak obohacují lidé z různých koutů světa. To je u jednotlivých příspěvků i viditelné. Účastníci programu mohou přidávat příspěvky na Tumblr v závislosti na tématu týdne. Každý příspěvek je označen lokací autora a také klíčovým slovem vystihující téma. Účastníci získávají za komentáře a lajky ostatních body do svého hodnocení. Na konci týdne se pak udělují medaile.
V závěru kampaně budou mít ti, co za celou dobu nasbírali nejvíce bodů, příležitost hovořit s manažerem společnosti Siemens o své budoucí kariéře. Možná právě u této společnosti.
Zdroj: www.mashable.com