Gamifikace se dostala už i do náboru - Siemens hledá nové lidi přes Tumblr

9. 8. 2013 | Bednářová Daniela
Přes jakou sociální síť se dají najít zaměstnanci? LinkedIn nebo Facebook jsou už moc mainstream, Siemens zkouší Tumblr.

Absolventský program společnosti Siemens je dvouletý program zaměřený na čerstvé absolventy vysokých škol se zájmem o kariéru v managementu, který funguje už od roku 1922. Ale v tomto roce naštěstí neustrnul. S ohledem na to, že mladí lidé řeší svoji kariéru stále častěji přes sociální média, rozhodla se i společnost Siemens jít touto cestou.

Proto se v  letošním roce dal Siemens dohromady s mediální agenturou We are social a spouští mezinárodní náborovou kampaň The Manager’s Call s prvky gamifikace. Do soutěže / náboru se může zapojit kdokoliv. Stačí se přihlásit přes Facebook.

 

Kampaň využívá blogy na Tumblr k tomu, aby odhalila nejbystřejší mozky světa v oblasti inženýrství a elektroniky. Probíhá od června do září a jejím cílem je vyvolat diskuze na různá témata jako je budoucnost práce, pracovní síla, příklady z fungování podnikání, kariéra atd.

 

Každý týden má jedno svoje téma. Podle organizátorů z We are social je velkým přínosem mezinárodní zaměření. Témata tak obohacují lidé z různých koutů světa. To je u jednotlivých příspěvků i viditelné. Účastníci programu mohou přidávat příspěvky na Tumblr v závislosti na tématu týdne. Každý příspěvek je označen lokací autora a také klíčovým slovem vystihující téma. Účastníci získávají za komentáře a lajky ostatních body do svého hodnocení. Na konci týdne se pak udělují medaile.

V závěru kampaně budou mít ti, co za celou dobu nasbírali nejvíce bodů, příležitost hovořit s manažerem společnosti Siemens o své budoucí kariéře. Možná právě u této společnosti.

Zdroj: www.mashable.com

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.