Google a vydavatelé vytvořili nový způsob, jak se dostat k prémiovému obsahu

5. 4. 2012 | BD
Google Customer Surveys jako nový zdroj příjmů pro vydavatele a Google.

Spojení dvou poměrně otravných věcí, které má přinést prospěch všem. O čem je řeč? O nástroji Google Consumer Surveys, který spojuje poplatky za přečtení novinových článků online a vyplňování dotazníků.

Nechce se vám platit za čtení článků na internetu? Když zodpovíte pár otázek, získáte k nim přístup. Bude to fungovat? Na to se snaží najít odpověď Google a velké vydavatelské domy.
Nový nástroj Google Consumer Surveys (Spotřebitelské Průzkumy) je dobrou zprávou pro čtenáře online novin a časopisů, malé i velké obchodníky, vydavatele a v neposlední řadě i samotný Google.

Za každou vyplněnou otázku má jít vydavatelům 5 centů. Dalších minimálně 5 centů za odpověď skončí v kapse Googlu, protože zadavatelé průzkumu zaplatí 10 - 50 centů za jednu otázku podle toho, jak konkrétně bude zacílená. Pro americkou populaci je to momentálně nastaveno tak, že při požadavku demografické specifikace dotazovaných stoupá cena jedné odpovědi na 50 centů. Pokud je dotazovaná skupina dále nespecifikovaná, je cena 10 centů. I s minimální objednávkou alespoň za 100 dolarů se to pořád zdá jako výborná cena. Obchodníci mohou pomocí Google Consumer Surveys nechat zákazníky například rozhodnout o barvě obalu jejich nového výrobku nebo o nové příchuti.

Momentálně je v programu asi 20 online vydavatelů, mezi které patří New York Daily News, Texas Tribune, AdWeek nebo Pandora. Jak to bude cenově vypadat v jiných zemích, není ještě úplně jasné, ale ve formuláři pro přihlašování vydavatelů k projektu je v kategorii zemí celosvětová nabídka.

Zdroje: www.mashable.com, www.google.com/insights/consumersurveys/

Štítky dokumentu: Facebook Google
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.