Google for Creators radí tvůrcům, jak na strategii digitálního obsahu

25. 10. 2021 | Petr Michl
Snažíte se budovat digitální podnikání skrze obsah? Google přichází s novou vzdělávací platformou pro tvůrce.

 

Google rozhodně nezanedbává vzdělávání lidí využívající jeho nástroje. A důkazem toho není zdaleka jen Digitální garáž. Nyní přichází s novou vzdělávací platformou pro tvůrce.

Google for Creators jim poskytuje řadu tipů, průvodců a postřehů pro ty, kteří chtějí budovat online podnikání s pomocí obsahu.

 

Webové stránky obsahují různé užitečné pokyny, včetně tipů od již úspěšných tvůrců, a také aktualizace produktů společnosti Google. Platforma odkazuje na řadu průvodců týkajících se strategie obsahu, budování publika, monetizace a dalších.

Co z nabídky Google for Creators vám může být nejvíce užitečné? Stačí vyplnit kvíz, který vám pomůže nasměrovat se správným směrem.

I tato platforma trpí neduhem mnoha vzdělávacích projektů pro masy, které míří na co největší pochopitelnost: nejde nijak extrémně do hloubky. Přesto nabízí mnoho užitečných tipů, jak postupovat při budování efektivní strategie obsahu a co je třeba vzít v úvahu. A to včetně detailů jako komprese rozlišení fotografií pro zlepšení doby načítání webu.

Přes jistou povrchnost jsou tipy praktické. Nechybí odkazy na různé produkty Google, které vám mohou pomoci, jako například přehledy Search Console a Google Analytics, a je zde také záložka Komunita, která upozorní na nadcházející události.

Google for Creators může být užitečný především pro ty, co se chystají tvořit obsahovou strategii, případně pro ty, co chtějí tu stávající revidovat a vylepšit. 

 
Štítky dokumentu: Content Marketing Google
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.