Jak reagují uživatelé na reklamu na Facebooku?

31. 8. 2011 | bN
Přinášíme vám výsledky průzkumu agentury SocialCode.

Reklama na Facebooku hlásá, že se vašemu příteli líbí daná značka. Co můžete udělat? Za prvné to můžete ignorovat, nebo můžete tlačítkem „Like“ potvrdit, že se vám značka také líbí, nebo můžete kliknout na reklamu a zjistit, co je daná značka zač.

Podle studie, kterou realizovala reklamní agentura Facebooku SocialCode, muži i ženy klikají v tomto případě na tlačítko „Like“ ve vyváženém poměru, ženy však o 11% častěji klikají na samotnou reklamu.

„Výsledek ukazuje hlubší psychologické tendence – ženy častěji uvažují o nákupu, o akci,“ říká výkonná ředitelka společnosti SocialCode Laura O’Shaughnessy. Výzkum také také ukázal, že mladší uživatelé mají tendence označovat značky tlačítkem „Like“. Uživatelé mezi 18 a 29 lety klikají na tlačítko „Like“ o 9% více než jejich starší přátelé.

Co by si měli vzít z výsledků průzkumu zadavatelé reklam? Když cílí na určitou demografickou skupinu na Facebooku, mohou šít své kampaně na míru svému uživatelskému segmentu.

Například: „Když chce získat mladé muže, zaměřte se na text, který přiměje uživatele k tomu, aby klikli na „Like“ u dané reklamy,“ dodává O’Shaughnessy.

Zdroj: www.adweek.com

 

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.