Kampaním na Facebooku vládnou fotografie

21. 3. 2012 | Bednářová Daniela
Úspěšná kampaň na sociálních sítích musí hlavně dobře vypadat.

Na Facebooku dochází k řadě změn, ale jedno zůstává stejné - síla vizuálního vyprávění. Fotky jsou a nadále i budou, klíčovým prvkem komunikace na Facebooku. Dokazuje to i přechod na profily Timeline, které dávají obrazové složce větší prostor, než tomu bylo dřív. Příklon k vizuální prezentaci dokazuje i rostoucí zájem o novou sociální síť Pinterest, která je založena primárně na obrázcích.

Fotografie na Facebooku prostě přitahují víc pozornosti. Příspěvek, který obsahuje fotku má o 120 % větší míru zapojení uživatelů než prostý text. Když je připojeno celé fotoalbum, je zapojení uživatelů ještě větší (180 %). I video může pomoci, není ale tak úspěšné jako fotografie (100 %).

Společnosti by se tak měly zamýšlet nad obrázky, kterými se na Facebooku prezentují. Prostřednictvím fotografií se dají vyprávět příběhy a mohou sloužit i jako doplněk pro upevňování corporate identity.

Americký mobilní operátor Verizon Wireless staví silný příběh značky kombinací fotografií, fanoušků a svých produktů. Jako svou titulní fotku na Timeline profilu použila společnost jednu z fotografií, kterou poslali fanoušci. Podmínkou samozřejmě bylo, že fotografie musí být pořízena přístrojem zakoupeným u Verizon Wireless.

Různé akce, sponzorování a maloobchodní propagace jsou dobrou příležitostí, jak udělat ze zákazníků šiřitele věhlasu značky. Jedním z příkladů může být i fotoakce oděvní společnosti Ted Baker z tohoto víkendu. Zákazníci se fotili v modelech z nové sezony a sdíleli svoje fotky na Facebooku. Některé z těchto fotek se pak dostaly do ruky vybraným umělcům, kteří je překreslili a vizuální zážitek umocnili.
Příběh se stal důležitým marketingovým nástrojem, obzvláště ten založený na vizuálním zpracování.

 

Zdroj: www.mashable.com

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.