Konference "Internet jako efektivní nástroj podnikání" představí nejúspěšnější způsoby online prodeje a marketingu

7. 6. 2009 | TMJ
I když jsou odborná média plná Facebooku, blogů, komunit a virálního marketingu, internetové agentury stále nejvíce tvoří klasické webové stránky, obchodní řešení a online kampaně.

internet effectiveness award

Kouzelník, zdroj:www.iea.cz

I když jsou odborná média plná Facebooku, blogů, komunit a virálního marketingu, internetové agentury stále nejvíce tvoří klasické webové stránky, obchodní řešení a online kampaně. Oproti tomu se rozrůstají specializované agentury na výkonnostní marketing. Každý druhý web developer si říká specialista na SEO - optimalizaci pro vyhledávače. Seznam.cz to nazývá šedou ekonomikou. Přijde vám to složité? A bohužel je toho mnohem více. Jak obstát v internetové džungli?

Konference představí zkušenosti z praxe a tipy, jaké způsoby online prodeje a marketingu jsou dnes skutečně úspěšné podle držitelů cen Internet Effectiveness Awards 2005-2007. Neuvidíte žádné teoretické prezentace, ale konkrétní případové studie, interakce s publikem a panelové diskuse. Konference je určena pro řídící manažery, majitele firem, stratégy značek, obchodní a marketingové manažery.

Účastníci konference získají navíc zdarma vstup na galavečer a párty Internet Effectiveness Awards, kde budou po konferenci během zábavného magického večera s kouzelníkem Petrem Kasnarem vyhlášena nejefektivnější internetová řešení současnosti a osobnost, která nejvíce přispěla k rozvoji internetu v ČR.

Obě akce pořádá Asociace.BIZ dne 18. června 2009 ve Veletržním paláci v Praze. Mediálním partnerem akce je i Marketing Journal.
Více na www.IEA.cz

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.