Kosmetická značka Essence představuje svoji virtuální influencerku Kennu

9. 12. 2019 | Barbora Vičarová
Další značka přistupuje k tvorbě své vlastní virtuální influencerky. Pihatou slečnu Kennu nyní představila kosmetická značka pro mladé, Essence.

Virtuální influenceři sebou nesou mnoho výhod – jsou tvární, neodmlouvají, nepropagují jiné značky a přesto baví fanoušky na sociálních sítích. A právě takovou mladou slečnu Kennu představila v tomto týdnu značka kosmetiky Essence. Na svém Instagramu, kde má značka momentálně 2,1 milionu fanoušků, ji uvedli jako novou „stážistku”, která bude pomáhat celému týmu. Zároveň vyzvali fanoušky, aby se ptali na otázky, na které bude Kenna osobně odpovídat. 

Pokud si ji neprohlédnete pozorně, mohlo by se zdát, že se jedná o opravdovou mladou stážistku a ne virtuální influencerku, která je kompletně vyrobena pomocí počítače.

Příspěvek už nasbíral přes 18 000 lajků a influencerka pod ním komentuje ze svého soukromého profilu @thisis.kenna, který značka taktéž založila. Roztomilá pihatá Kenna ovšem není první virtuální influencerkou. Mezi ty nejslavnější patří třeba Lil Miguela, která má v současnosti 1,8 milionu sledovatelů a kromě instagramové kariéry má nově třeba hudební videoklip. Společnost KFC zase disponuje s mužským influencerem, virtuálním Colonelem Sandersem.

Kenna přesně kopíruje životní styl a demografii cílové skupiny značky Essence patřící pod německou společnost Cosnova Beauty. Je to údajně temperamentní a ambiciózní žena, které je momentálně 21 let. Nosí nejnovější trendy a zajímá se o novinky v kosmetice, ale řeší i hlubší otázky, které generaci Z trápí. Značka Essence je dlouhodobě věrná ekologické filosofii, a tak Kenna řeší například péči o životní prostředí. A protože je Essence značka levná a dostupná, je i tento fakt komunikován skrze Kennu, která ve svých příspěvcích ukazuje, jak žije s malým rozpočtem a jak si vybavuje svoje první skromné samostatné bydlení. 

Kenna vznikla ve spolupráci s dánskou digitální agenturou Kubb&co. Do budoucna se plánuje založit Kenně také TikTok a LinkedIn. Jak říká Sandy Bell, kreativní ředitelka Kubb&co:

„Virtuální influenceři lidi zajímají a baví je sledovat jejich příběhy. Je to podobné jako sledovat fiktivní obsah v televizním seriálu nebo filmu. Chtějí vidět, co bude virtuální influencer dělat dál.”

Kam dál?

Zobrazit příspěvek na Instagramu

✨ Studio Glo w/ @whateverwens & @blawko22 #tbt

Příspěvek sdílený Miquela (@lilmiquela),

Přečtěte si, čím si virtuální influenceři získávají oblibu značek a proč stále více značek k jejich tvorbě přistupuje.

 

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.