Levi´s volí pro své ekologické džíny cestu word of mouth

25. 5. 2011 | KuL
„Zákazníci jsou dnes náročnější a hledají značky, které sdílí jejich systém hodnot," říká Mary Alderete, víceprezidentka společnosti Levi´s pro marketing.

Značka Levi´s říká, že velké reklamní kampaně nejsou správnou cestou, jak propagovat její poselství o trvalé udržitelnosti a svoji novou značku Water<less jeans. Levi´s nechce propagovat své poselství prostřednictvím značky, ale chce komunikovat se zákazníky skrze word of mouth (šeptandu) a věrnostní kampaně, které budou probíhat online i v samotných obchodech značky Levi´s.

Víceprezidentka společnosti Levi´s pro marketing zaměřený na ženy Mary Alderete říká: „Zákazníci jsou dnes náročnější a hledají značky, které sdílí jejich systém hodnot. Nestačí jen vyjít ven, prodat hlavní atributy vašeho produktu a přimět zákazníky k platbě.“ „Úlohou marketingu je vyprávět příběhy vašich produktů a emočně je spojovat s vašimi zákazníky. Způsobem, jakým to provádíme, nejsou velké reklamní kampaně, ale spíše kampaně, které v sobě ukrývají nějaký příslib, závazek,“ dodává Mary Alderete.

V případě Water<less jeans, které byly ve Spojených státech amerických uvedeny na trh vloni na podzim, Levi´s využil svou facebookovou stránku, aby vyzvat 4 miliony svých fanoušků k tomu, aby udělali drobné změny ve svém životním stylu. Vyzýval je k tomu, aby snížili svoji spotřebu vody, například tím, že své džíny nebudou prát tak často. Oplátkou za snahu svých zákazníků Levi´s věnoval 250 000 dolarů na 200 milionů litrů vody pro neziskovou organizaci Water.org.

Zdroj: www.marketingweek.co.uk
 

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.