Masarykova univerzita láká uchazeče spotem představujícím 'MUNI příběh'

10. 11. 2023 | Petr Michl
Jak představit poslání Masarykovy univerzity za 2 minuty? Hlavnímu spotu kampaně se to v rychlém tempu s rozlétanou kamerou a dronem daří.

 

Více než 24 000 uchazečů si každý rok podá přihlášku ke studiu na Masarykově univerzitě (MUNI). Aby i v roce 2024 našli cestu k vysokoškolskému vzdělání na jedné z nejkvalitnějších vysokoškolských institucí v České republice, spustila univerzita v listopadu kampaň pro uchazeče o studium. Její součástí je nový image spot univerzity a online i offline komunikace s podtitulem #munichallenge. Kampaň potrvá až do června, kdy začnou zápisy nově přijatých studentů.

Dvouminutové video přibližuje uchazečům i veřejnosti širokou škálu univerzitních aktivit v oblasti vzdělávání, výzkumu i společenské role. „Ambicí spotu je vystihnout ducha a podstatu Masarykovy univerzity. Ukázat ji jako moderní instituci a otevřený prostor pro příběh, který můžeme tvořit my všichni,” doplňuje Tomáš Kudela, vedoucí Odboru vnějších vztahů a marketingu Rektorátu Masarykovy univerzity. Při tvorbě videa kladl marketingový tým důraz na autentičnost a reálné prostředí fakult a dalších pracovišť. Ve snímku účinkuje přes 60 vědců, pedagogů i studentů MUNI.

Při tvorbě videa spolupracovala univerzita s pražským studiem Družina. Režisér Jakub Forman usiloval o dynamický audiovizuální styl s rychlým střídáním záběrů. „Najít vhodný klíč a zkratku, jak široké téma univerzity uchopit a dostat do dvouminutového videa, bylo relativně náročné. Navíc jsme chtěli do spotu dostat i příběh, který představí univerzitní prostředí jako prostor pro navazování mezilidských vztahů,“ vysvětluje režisér. Celý spot je tak postavený na množství událostí, které se odehrávají okamžik za okamžikem a mohou se současně prolnout v jednom pomyslném dni.

 

Další #munichallenge

Zatímco spot bude univerzita prezentovat dlouhodobě, na uchazeče zacílí především kampaní #munichallenge. Kreativní koncept z dílny agentury Media Age představuje studium jako pozitivní výzvu, kterou stojí za to přijmout. Jde o prodloužení konceptu, který se stejným hashtagem Univerzita používá už od roku 2020. Níže je spot z daného roku, který uchazečům rovnou říká, že nedostanou nic zadarmo.

Hlavní sdělení letošní kampaně reprezentuje sebevědomí, úroveň, kvalitu a prestiž. Současně vysvětluje, že studium na Masarykově univerzitě bude pro uchazeče tím nejlepším vkladem do jejich budoucnosti.

Zároveň není studium prezentována jen jako dřina, kterou jen tak někdo nevydrží. „Důležitou linkou kampaně je také podporující role univerzity. Vnímáme ji tak, že budou-li uchazeči opravdu chtít, lidé na univerzitě jsou jim připraveni pomáhat a doprovodit je na jejich cestě k úspěchu,“ uzavírá Tomáš Kudela.

Kampaň #munichallenge se propisuje do všech uchazečských aktivit univerzity, do sociálních sítí, online reklamy, ale také do všech akcí zaměřených na uchazeče.

Tip redakce


Zdroj: Tady můžeš

Podívejte se i na další aktuální univerzitní kampaně. Tady můžeš něco změnit, vzkazují studenti v kampani VUT.

 

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: