Název řešení
|
Úspěšnost kampaně
|
Zadavatel
|
Tvůrce
|
207 Face Lift – Kampaň “Nasedněte, omládněte” |
1.950 objednávek na testovací jízdy Peugeot 207 díky kampani “Nasedněte, omládněte” |
Peugeot ČR |
Euro RSCG 4d |
3Bit – integrovaná komunikace v prostředí internetu |
270 tis. unikátních návštěvníků marketingového webu nebo Facebook aplikace značky 3Bit |
Kraft Foods |
OgilvyInteractive |
ADRA TV - webová televize |
98 500 videí díky webové televizi ADRA TV v roce 2009 |
Občanské sdružení ADRA |
Genius Media |
ALDISA - ALD Internetový Systém Autorizací - společnosti ALD Automotive, a.s. |
6500 žádostí od klientů ročně v systému autorizací společnosti ALD Automotive |
ALD Automotive |
Lundegaard |
Augmented Reality ve Zlatých stránkách |
Inovace - Augmented Reality ve Zlatých stránkách |
Mediatel |
European Directories S.A. |
Becherovka Lemond - Skleničková věž |
595 000 reálných uživatelů se zapojilo do aktivity Skleničková věž Lemondu na Facebooku (v době, kdy Facebook v ČR měl necelý milion uživatelů) |
Jan Becher, Karlovarská Becherovka |
První multimediální |
Darujsprávně.cz - první internetový charitativní portál na podporu dárcovství |
6,2 milionů Kč neziskovým organizacím prostřednictvím webu Darujspravne.cz |
Fórum Dárců – Asociace nadací a nadačních fondů |
OgilvyInteractive |
Expecta - portál pro obchodní partnery |
3000 prodaných zájezdů s minimem reklamací díky portálu pro obchodní partnery Expecta |
Expecta |
PragueBest |
F1Sports.cz - internetový portál |
700 000 návštěv za měsíc na portálu F1Sports.cz (130 000 unikátních) |
CDT & Partners |
První multimediální |
Facebook aplikace – hra „Přivítejte jaro |
23 764 910 motýlů si poslalo v ČR 524 870 uživatelů Facebooku v rámci kampaně Hewlett-Packard |
Hewlett-Packard |
Attention! Media, OMG digital |
Internetové pojišťovnictví MojeČPP |
60.000 a více přístupů do internetového pojišťovnictví MojeČPP |
ČPP, VIG |
ČPP, VIG ve spolupráci AIS Servis |
Internetový portál společnosti ČEZ |
485 000 návštěv na portálu ČEZ měsíčně |
ĆEZ |
FG Forrest, SYMBIO Digital |
Interní webová televize – INTRA iTV – Modrá pyramida stavební spořitelna |
3 150 uživatelů intranetové TV Modré pyramidy stavební spořitelny pro obchodní síť a zaměstnance |
Modrá pyramida stavební spořitelna |
Genius Media |
Kofola – Vánoční věštba |
250 000 vánočních přání Kofoly si lidé rozeslali v rámci kampaně "Vánoční věštba" |
Kofola |
SYMBIO Digital |
Korporátní web ČMSS |
51 564 návštěv webové stránky o stavebním spoření ČMSS v říjnu 2009 (83 781 návštěv homepage) |
Českomoravská stavební spořitelna |
Tequila - Praha, Nydrle studio |
Koule.cz - hudební komunitní portál |
100 000 unikátních uživatelů hudebního komunitního portálu Koule.cz |
Lagardere Active ČR |
FG Forrest |
LUNCHTIME.cz - internetová reklama pro restaurace |
14 362 uživatelů denně používá LUNCHTIME.cz - přehled denního menu restaurací a gastronomických zařízení |
Creactive.cz studio |
Creactive.cz studio |
Mobilní hry jako náhrada klasické kampaně - Nokia, Fanta, 3Bit |
201 196 lidí si stáhlo hru nebo tapetu Fanty do mobilu |
Nokia, Coca-Cola (Fanta), Kraft Foods (3Bit) |
OgilvyInteractive |
Nemyslíš, Zaplatíš! – Dožiju se konce roku? |
31% pokles obětí autonehod v ČR (meziročně), 200 000 uživatelů aplikace „Nemyslíš, Zaplatíš!“ |
Ministerstvo dopravy |
Euro RSCG 4D |
Platforma provozního financování společnosti UniCredit Leasing |
520.000 Kč finanční úspora pro UniCredit Leasing díky intranetové aplikaci. Profinancováno cca 11 mld. Kč. |
UniCredit Leasing CZ |
AMI Praha |
Řekni to s Milkou na Valentýna |
2 060 000 unikátních návštěvníků microsite "Řekni to s Milkou na Valentýna", 26 172 vyznání lásky |
Kraft Foods |
Starcom MediaVest Group Poland, MediaVest ČR, Symblaze Praha, Ogilvy |
Sázky live společnosti Fortuna |
2 000 000 Kč denně obrat live sázek na webu Fortuna |
Fortuna sázková společnost |
Et netera |
Segmentová komunikace pro klienty Tipsport |
79 milionů korun navýšeného obratu sázek díky e-mailingu Tipsportu |
Tipsport |
Wunderman |
Společná on-line databáze životopisů pro nábor uchazečů – projekt CV Agregátor |
12 800 vložených životopisů na pracovní portál oproti původním 1200 (10ti násobný růst) |
Atobo |
Et netera, Seznam.cz |
Stream ZOH 2010 v HD – Plugin Silverlight |
500 000 stažení Microsoft Silverlight díky streamování ZOH v HD |
Microsoft |
BOOOSTER |
Šance pro děti 2010 – charitativní on-line aukce fotografií Reuters |
554 000 Kč získaných pro dětské domovy z dražby 92 fotografií agentury Reuters |
Reuters Czech Republic |
Onlio |
Tarify na míru od Vodafonu |
7% konverze z microsite do e-shopu Vodafone |
Vodafone Czech Republic |
Mather Advertures |
T-Mobile Bavse.cz - Karaoke |
O 244 % se zvýšil počet aktivací tarifu "Bav se" díky on-line karaoke T-Mobile |
T-Mobile Czech Republic |
SYMBIO Digital |
Turistika.cz |
19.000 registrovaných na portálu Turistika.cz |
Jiří Pilnáček, Turistika.cz |
Turistika.cz |
Využití sociálních sítí a mobilních technologií pro MFF Karlovy Vary |
800 stažení iPhone aplikace MFF Karlovy Vary |
Motion Media, Vivalogic |
Motion Media |
Webový portál ČD, a.s. |
+37,5 % nárůst prodeje jízdních dokladů přes portál Českých drah |
ČD |
ČD, AARON GROUP, ČD-T, Chaps |
YouRadio - internetové rádio |
18 046 uživatelských nálad posluchačů internetového rádia YouRadio |
Lagardére Active ČR |
FG Forrest, AMSoft |