Naše kampaň je o ničem, láká zákazníky Fiverr

10. 11. 2021 | Aneta Birnerová
Na trh přichází nový produkt od Fiverru. Jeho propagace je tak geniální, že ho každý chce – i když jde doslova o nic.

Kampaň: Začni z ničeho a bude to něco (Turn Nothing Into Something)

Značka: Fiverr

Reklamní agentura: Ostrich Co | by The Network!

Fiverr je online platforma, na které se můžete propojit s freelancery z celého světa. Ti vám pak pomohou proměnit váš podnikatelský sen v realitu.

Podle výzkumu, který si společnost nechala vypracovat, má ale až 60 % podnikavců strach, že na odstartování vlastního byznysu nemají potřebné vědomosti a zdroje. 

Na tuto zprávu reaguje Fiverr novým reklamním spotem. V něm říká, že na této platformě najdete tým schopných lidí, kteří by prodali i prázdné nic. A jak se designuje a propaguje takové nic? To se právě dozvíte v minutovém videu.

Vše začíná u samotného budování brandu„Nejprve je třeba vytvořit hlas značky. Zde mluvíme o ničem. Takže předpokládám že toho moc neřekne,“ vysvětluje v reklamě obsahový stratég Phillis Harris.

Dále se přesuneme k designérskému stolu. „Propracované uživatelské prostředí je zde důležitější než obvykle. Musíme zajistit, aby se lidé nezastavili před nakupováním ničeho,“ doplňuje UX expertka Cassie Kirk.

A nakonec nesmíme zapomenout ani na analytiku„Optimalizace vyhledávačů pro mě tentokrát byla opravdová výzva. Lidé totiž obvykle netráví čas hledáním pro nic za nic,“ přiznává dále Kirk.

Jak vidíte, neměli jednoduchý úkol. Ale nakonec se to týmu zkušených freelancerů povedlo a ovládli trh. Ať se podíváte kamkoliv, všude nebylo nic víc než nic. Lidé čekali fronty u vyprodané trafiky. TikTokeři zbláznili své fanoušky a milovníci módních trendů kupovali mikiny o ničem.

A tak je to s většinou projektů na Fiverru. Na počátku není nic jiného než podnikatelská vášeň. Se skvělým týmem ji ale můžeme proměnit v něco úžasného.

Podívejte se na celé video níže a dozvíte se, jak na to.

I když to v samotném videu nezazní, komponenty pro nic vytvořili skuteční freelanceři na Fiverru. DesignsbySaba připravila vizuální identitu produktu. Erman11 se postaral o trička. SarahRoseAndrews nabídla ilustrace a packaging. Joannaan má zásluhy na použité kaligrafii. Petru_huja vyvinul videohru a yambostudio nabídlo 3D produktové animace.

Fiverr přiznává, že koncept nové kampaně je poněkud abstraktní a rozhodně ne zcela originální. Jeho role je ale povzbudil začínající podnikatele, a tu podle viceprezidenta Brand managementu Duncana Birda plní dobře:

„Chceme inspirovat každého, kdo má nápad, aby se odhodlal a udělal něco pro jeho realizaci. Ať už potřebujete, aby vám pomůže s grafickým designem, návrhy zboží nebo optimalizací SEO, úpravou videa a jinými službami, toho správného freelancera, který váš nápad posune na vyšší úroveň, najdete na Fiverru."

Jestli bude o ničem pouze reklama, nebo i její výsledky, ukáže až čas. Reálné schopnosti svých volnonožců ale Fiverr zpropagoval skvěle. 

Zdroj: Muse by Clio

 
Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.