Naše kampaň je o ničem, láká zákazníky Fiverr

10. 11. 2021 | Aneta Birnerová
Na trh přichází nový produkt od Fiverru. Jeho propagace je tak geniální, že ho každý chce – i když jde doslova o nic.

Kampaň: Začni z ničeho a bude to něco (Turn Nothing Into Something)

Značka: Fiverr

Reklamní agentura: Ostrich Co | by The Network!

Fiverr je online platforma, na které se můžete propojit s freelancery z celého světa. Ti vám pak pomohou proměnit váš podnikatelský sen v realitu.

Podle výzkumu, který si společnost nechala vypracovat, má ale až 60 % podnikavců strach, že na odstartování vlastního byznysu nemají potřebné vědomosti a zdroje. 

Na tuto zprávu reaguje Fiverr novým reklamním spotem. V něm říká, že na této platformě najdete tým schopných lidí, kteří by prodali i prázdné nic. A jak se designuje a propaguje takové nic? To se právě dozvíte v minutovém videu.

Vše začíná u samotného budování brandu„Nejprve je třeba vytvořit hlas značky. Zde mluvíme o ničem. Takže předpokládám že toho moc neřekne,“ vysvětluje v reklamě obsahový stratég Phillis Harris.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: