Netflix má svou hymnu. Oslavuje vyprávění příběhů

21. 9. 2020 | Petr Michl
Všichni jsme jen „one story away“. Říká to alespoň aktuální brandová kampaň Netflixu se spotem, za který by se nemusel stydět ani trailer k tomu nejnadupanějšímu blockbusteru.

 

Oslava příběhů je pro Video on Demand platformu poměrně zjevným posláním. Vždy ale záleží na tom, jak umíte příběh vyprávět. A Netlix to ve své nové brandové kampani zvládá na výbornou.

Kampaň plánovanou pro 27 zemí má na svědomí agentura AKQA a ve spotu s potenciálem stát se pro Netflix jakousi hymnou mluví o síle příběhů. Vizuální změť scén z mnoha děl z produkce Netflixu drží pohromadě a působí jako trailer pro ten nejnadupanější blockbuster. Zajímavým brandovým prvkem je Netflixu vlastní červená linie s kolečkem, která se táhne napříč jednotlivými scénami jako jednotná niť a nenásilně připomíná, kdo za zobrazenými díly stojí.  

„Když jsem poprvé viděl Stranger Things, připomnělo mi to, jaké to bylo být dítětem, jezdit na kole s nejlepšími kamarády a hrát s nimi videohry ve sklepě. Sledování filmu Irishman inspirovalo mě a mého bratra k tomu, abychom se vrátili k našim oblíbeným mafiánským filmům. A když jsem viděl Erica v (seriálu) Sex Education, který měl odvahu žít život bez hanby a přizpůsobování se, rozplakalo mě to. Ten seznam pokračuje, protože příběhy jsou silné. TV seriály a filmy, které sledujeme, nám přinášejí celou škálu emocí, přináší nám do té doby nevídané perspektivy a jsme si díky němu blíž,“ přibližuje na blogu Netflixu sílu příběhů Eric Pallota, který ve společnosti vede brandové oddělení.

Kampaň je doplněná i sérii printů, která propaguje i jednotlivé hity Netflixu — od reality shows Love is Blind či Tiger King přes heist seriál La Casa de Papel až po film s áčkovým obsazením Scarlett Johanson a Adama Drivera, Marriage history.

„Uslyšel jsem frázi ‚we're only one story away' před pár lety na chodbě od kolegů a nemohl jsem ji dostat od té doby z hlavy. Věděl jsem, že ji někdy využijeme. Když jsme začali pracovat na této kampani více než před rokem, věděl jsem, že jsme konečně (pro ni) našli ten správný okamžik. Tato slova perfektně vystihují vášeň pro vyprávění příběhů, která leží v srdci Netflixu a kterou se snaží s námi spolupracující tvůrci z celého světa přinést našim předplatitelům,“ vysvětlil Pallota genezi hlavní myšlenky kampaně.

To, že je jste „jeden příběh od“ například adrenalinového návalu nebo skvělé filmové noci, vám prozradí i speciální landing page kampaně netflix.com/OneStoryAway, která obsah Netflixu tímto způsobem třídí.

 

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.