Nová generace Skype kopíruje Snapchat Stories

6. 6. 2017 | Milada Zemanová
Microsoft přeměňuje svou aplikaci Skype, aby byla atraktivnější pro generaci Z. Nově například kopíruje Stories tolik známé od Snapchatu a navíc umožňuje vyhledávání.

Skype byl poprvé uveřejněn v roce 2003, kdy fungoval primárně coby nástroj pro chatování a volání zdarma, přičemž zejména volání přes internet představovalo téměř revoluční funkci. Nicméně, v současné době je nutné, aby aplikace splňovaly co nejvíce požadavků svých uživatelů. Skype od Mirosoftu v tomto ohledu nezaostává a připojil se vedle Instagramu, Facebooku a Whatsappu mezi další aplikace, které kopírují funkci Stories od Snapchatu.

Minulý týden Microsoft představil redesignovaný Skype, který se nyní mnohem více podobá Snapchatu. Nová verze Skypu má fungovat jako vyhledávací nástroj, ve kterém mohou uživatelé najít zajímavé informace a inspiraci na věci, které by mohli dělat.



Tato nová generace Skypu má fungovat jako vyhledávací nástroj, ve kterém mohou uživatelé najít zajímavé informace a inspiraci na věci, které by mohli dělat. Navíc má podle společnosti Microsoft sloužit především ke snadnému společnému objevování světa: „Život je hektický a plný řady možností. Zůstat v kontaktu s tímto hlukem může někdy být náročné. A ve světě plném voleb, je důležité mít známé místo, kde můžete sdílet informace s vašimi nejbližšími lidmi. Proto představujeme novou generaci programu Skype, abychom vám zjednodušili každodenní život.

Stejně jako Facebook, i Microsoft v dnešní době vidí integraci botů jako možnost, jakou mohou značky komunikovat se zákazníky. „S novým Skypem je ještě snazší přeměnit rozhovor v akci, díky skupinovým konverzacím, doplňkům a botům. Nový panel vyhledávání je v centru pozornosti a Skype tak umožňuje vyhledávat bez omezení,” uvedl na svém blogu Microsoft.

Pro lepší představu o funkcích nové generace Skype se podívejte na oficiální promo video:



Skype má v současné době přibližně 300 milionů aktivních uživatelů. Společnost Microsoft jej koupila v roce 2011 za zhruba 8,5 miliardy dolarů a od té doby ji provozovala jako druh nudného užitného nástroje. Nový vzhled a funkce se snaží vdechnout této aplikaci větší přitvažlivost i pro generaci Z.

Zdroje: Marketing Land, Microsoft

Štítky dokumentu: Facebook Mobilní aplikace
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.