Novoroční předsevzetí očima Googlu a Facebooku

4. 1. 2013 | Bednářová Daniela
Budete v roce 2013 hubnout? Hlavně pozor na čokoládové sušenky a nezdravé kuchařky, říká Google.

S příchodem nového roku je spojena i řada předsevzetí, která si lidé dávají. Mezi nejčastější z nich patří ta týkající se přebytečných kil a přechodu ke zdravějšímu životnímu stylu. Marketéři si jsou tohoto trendu vědomi. Ale také ví, jak většina těchto předsevzetí skončí. Google ve svém prvním marketingovém počinu pro rok 2013 využil Rockyho i chlupatou příšerku Keksíka, který se v originále jmenuje Cookie Monster, z dětského pořadu Sezame, otevři se (Sesame Street).

 

V reklamě Google ukazuje, co všechno se dá nakoupit v Google Play a sdílet přes Google+, když chcete dodržet svoje předsevzetí. Začít se dá od mixu sportovních písniček, pokračuje se přes motivační filmy a stahování užitečných aplikací do telefonu. Nebezpečí ale číhá všude, například při výběru kuchařky se zdravými recepty.

 

Ale Google není jediný, kdo nabídl uživatelům pomocnou ruku s plněním jejich novoročních předsevzetí. Také Facebook ve svém centru aplikací zvýraznil několik pomocníků, se kterými se odhodlaní jedinci s předsevzetím budou moci snáze dostat do formy.

 

Důležité je u cvičení a zdravého životního stylu vydržet. A právě to, že svoje rozhodnutí začít a později i své průběžné výsledky sdílíte s přáteli na Facecobooku, může přispět k tomu, že neskončíte po prvním týdnu či měsíci. Účinnost sociálního aspektu hubnutí potvrzuje služba MyFitnessPal, kdy při sdílení na Facebooku lidé zhubli třikrát tolik.
Ne všichni si ale dali předsevzetí zhubnout. Někteří chtějí víc číst, jiní zase více cestovat. Pomoct s výběrem knih může například aplikace Goodreads s databází plnou recenzí a pro cestovatele je k dispozici i portál s nabídkou “ubytování doma”, Airbnb.

Zdroje: www.adage.com, www.allfacebook.com 

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.