Oreo pokračuje v úspěšném tažení na sociální sítě

4. 3. 2013 | Bednářová Daniela
Oreo zvládá komunikaci na sociálních sítích na výbornou. Facebook, Twitter i Instagram už má v malíku. Nyní se zaměřuje na YouTube.

Společnost Oreo udělala z konzumace sušenek doslova rituál. Jeden ze způsobů, jak sušenku sníst, sice hojně podporuje reklamní kampaní, ale to neznamená, že neposlouchá své zákazníky, jak si vychutnávají jejich sušenky právě oni. Monitorováním konverzací na Twitteru a Facebooku přišla společnost Oreo na skupiny lidí, které preferují sušenku, nebo naopak dávají přednost krému. Spustila tedy kampaň Sušenka vs. Krém. Nejdříve jen na Instagramu, kam měli lidé nahrávat svoje fotky s hashtagem #cookiethis nebo #creamthis a Oreo jejich fotografii zrekonstruovalo v sušenkovém nebo krémovém provedení dle jejich vlastního výběru.

 

Pak se pozornost přesunula na techniku oddělování sušenky od krémů. A protože ruční oddělování není až taková legrace, dostala slovo mechanika.

 

Oreo se v řadách svých fanoušků porozhlédlo po schopných konstruktérech a několika z nich svěřilo úkol vynalézt přístroj na oddělení sušenky a krému. Nevadí ani to, že to trvá několikrát déle než při ručním odstranění. Mít speciální přístroj je přece o tolik větší zábava! Jednotlivá videa se objeví v průběhu dvou týdnů. Na první dvě videa se můžete podívat tady:

 

Oreo je bezpochyby králem obrázků na sociálních sítích. Jejich kampaň Daily Twist, kdy pro každý den vydávala společnost jeden sušenkový obrázek odkazující k aktuálnímu dění ve světě měla neuvěřitelný ohlas. A v sušenkovém komentování pokračuje i nadále. Ale obrázky už Oreu nestačí, nyní se chystá dobýt i video.
Na svém kanálu na YouTube má totiž pouze kolem 9 000 odběratelů, což je v porovnání s Facebookem, kde má 32 milionů fanoušků a Twitterem se 77 000 followery, trochu zklamání.
Získávání fanoušků pro své aktivity na sociálních sítích ale jde Oreu snadno. Dokázal to i úspěch firmy na Instagramu. Díky pohotové reakci na výpadek proudu během Super Bowlu se počet followerů zvýšil z 2200 před zápase na 87 000 po jeho skončení.

 

Zdroje: www.brandchannel.com, www.mashable.com

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.