Promoted tweets lidi zaujmou až čtyřikrát víc než běžný twít

26. 8. 2010 | ITO
Je efektivní používat na Twitteru reklamní formát promoted tweets? Nebo je to pouze plýtvání prostředky? Odpovědí by mohla být případová studie společnosti Zecco, která promuje právě prostřednictvím tohoto formátu.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Je efektivní používat na Twitteru reklamní formát promoted tweets? Nebo je to pouze plýtvání prostředky? Odpovědí by mohla být případová studie společnosti Zecco, která promuje právě prostřednictvím tohoto formátu.
Přestože je možné dohadovat se o relevanci poskytnutých dat, neboť zájem je vždy odvislý od struktury skupiny followerů, jistý obraz o efektivitě promo tweetů to přecijen vypovídá.
Podle Zecca, které zkoumalo ohlas na padesáti promoted tweetech, došlo ve většině případů k nárůstu zájmu o polovinu, v nezanedbatelném množství případů pak došlo k navýšení zájmu o 200 až 300 procent. Twíty se zaměřovaly jak na produktové informace, tak obecné zprávy z trhu.
O efektivitě takovéhoto nárůstu zájmu se dá pravděpodobně úspěšně pochybovat. Jak upozorňují někteří novináři, procenta zní pravděpodobně víc, než skutečná čísla. V případě Zecco, keré má aktuálně 2355 followerů by se totiž mohlo jednat maximálně o desítky uživatelů.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum Twitter
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.