Reklama týdne: Nenechte se vyrušovat od práce. Může z toho být průssser

21. 8. 2020 | Aneta Birnerová
Když vám zvoní mobil, zvedněte to. O nic nejde. Co by se tak kvůli jednomu telefonátu mohlo stát hrozného? Tak to vám ukáže nová kreativní kampaň od britské pobočky Droga5 pro službu Setapp podporující produktivitu a pozornost.

 

Kampaň: Don’t Get Sidetracked. Get Setapp. (Neztrácejte pozornost. Používejte Setapp)

Klient: Setapp

Kategorie: elektronika, technologie

Agentura: Droga5 (Velká Británie)

 

Jak je důležité míti pozornost. O tom dnes a denně vychází nové a nové články. Většina z nich paradoxně končí jako prokrastinační literatura.

Neschopnost se soustředit může mít ale i doživotní následky. O tom je nová satirická série spotů z dílny britské pobočky reklamní agentury Droga5 propagujících službu Setapp. Ta poskytuje jednotné předplatné pro více než 190 aplikací podporujících kreativitu, produktivitu a pozornost. 

Setapp je na trhu třetím rokem a nová kampaň s názvem Don’t Get Sidetracked. Get Setapp. (Neztrácejte pozornost. Používejte Setapp) je prvním masivním marketingovým tahem podporujícím povědomí o značce.

Výsledkem jsou tři reklamní spoty, který s použitím černému humoru ukazující absurdní následky nedokončených úkolů. 

Když zmizí pozornost, zmizí i váš manžel

Snímky mistrně balancují na hraně lehkosti absurdního humoru a skutečného prožívání katastrofálních následků. 

Had (Snake)

„Až lusknu prsty, staneš se hadem,” řekl terapeut, který chtěl klienta zbavit strachu z těchto zvířat. Pak zazvonil telefon a on zapomněl lusknout prsty podruhé.

Jaké je žít v kůži hada? A jaké to je, když si hadí kůži nemůžete sundat? Podívejte se sami.

Hra na schovávanou (Hide and seek)

Hra na schovávanou je sranda. jen když vás někdo nezapomene hledat. Podívejte se na životní příběh chlapce ukrytého za oponou.

Zmizení (Disappearance)

Znáte to. Kouzelník vás zavře do krabice a nechá vás zmizet. Ale pak mu zazvoní telefon a vy zůstanete víc zmizelí, než kdyby vás zmizel Marsellus Wallace z Pulp Fiction.

Dokončit úkol zkrátka není vždycky jednoduché. To si uvědomuje i Ed Redgrave, kreativní ředitel pobočky Droga5 London, který se o propagované službě vyjadřuje následovně: 

„Když tohle čtete, je velmi pravděpodobné, že jste začali dělat něco jiného a nechali jste se vyrušit, až jste skončili tady. Mám pravdu? Stává se vám něco podobného často? Tak to potřebujete Setapp. Službu, kde najdete aplikace, které vám pomohou dokončit jakýkoliv úkol.”

Kampaň na své uvedení čekala dlouho. Spoty agentura točila již loni na podzim v Rumunsku. Na jaře se ale jejich zveřejnění odsunulo kvůli karanténě. Společnosti Setapp nepřišlo vhodné přicházet s humornou kampaní v tak citlivém období.

Součástí kampaně ovšem nejsou jen spoty, ale také online reklama s důrazem na mobilní formáty. Právě na svých mobilních zařízeních se totiž často ztratíme. Nemusí jít jen o telefonát, co nás vytrhne ze soustředění. Někdy stačí jedna notifikace, která nás svede na prokrastiční spirálu. Obzvláště 10vteřinová videoreklama níže to skvěle ukazuje.

Zdroje: adsoftheworld.comcampaignbrief.comcampaignlive.co.ukCreativemoment.comusebycl.iocreativereview.co.uk

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.