Reklamy Snickers se změnily na interaktivní online hry

2. 3. 2017 | Petr Michl
Nakrmte proboha toho řidiče školního autobusu! Ani nechceme domýšlet, co se stane, když bude ještě chvíli hladový.

 

Boj proti přeskakování videoreklam na internetu je tuhý, ale nikoliv marný. Nedávno jsme si ukázali, jak se s ním umí popasovat pojišťovna Geico. Dnes si představíme poslední snahu Snickers.

I tentokrát jde o další z řady variací na známý slogan „You're Not You When You're Hungry". Ač například postava Otta z Simpsonů vzbudila ve veřejnosti pocit, že řídit školní autobus je velká pohoda, nic nemůže být víc daleko od pravdy. Obzvláště, když je řidič hladový. Snaha uklidnit ho je na vás. Minutový pre-roll není jen reklamou, ale zároveň i interaktivní hrou. Zastavováním videa přesně v tom okamžiku, kdy se tyčinka Snickers pohybující se zleva doprava objeví v nastavené ruce řidiče, ho uklidníte. A na konci videa se vám sečtou body.

 

Hrdinou dalšího videa je tenisový rozhodčí, který si hraje na náladovou rockovou hvězdu a svoje povinnosti nebere moc vážně. Můžete to ovšem změnit, když zaženete jeho hlad.



Reklamy jsou dílem agentury Impact BBDO Dubai. Vytvořena byla i verze pro chytré televize, kdy můžete při spotu krmit jejího hlavního hrdinu mačkáním tlačítka „STOP“ na dálkovém ovladači.

Kam dál?



Za léta, co již Snickers slogan „You're Not You When You're Hungry" využívá, vznikl nespočet skvělých reklam.  I po téměř 4 letech se nám líbí kampaň, při níž Snickers používal překlepy při vyhledávání na Googlu k reklamě.



Za zmínku ale stojí rozhodně i guerrilla kampaň s nálepkami upozorňujícími na hlouposti ve veřejném prostoru, třeba na šipku upozorňující na cyklostezku směřující rovnou do zábradlí.  

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.