Šedý odznak k ověření pravosti FB Stránek podniků končí

18. 10. 2019 | Petr Michl
Facebook odstraňuje šedý odznak, který měl sloužit k ověření autenticity Stránek podniků. Funkce dostupná od roku 2015 se neosvědčila.


Zdroj: Data 2 item shop PH / Facebok

Když před 4 lety Facebook zaváděl šedé odznaky pro podniky, byla to pouhá variace funkce modrých odznaků určených pro soukromé profily. Zatímco druhá verze dodnes slouží primárně celebritám a veřejně známým osobnostem, které chtějí odlišit svůj účet od falešných nápodob nebo jen lidí se stejným jménem, symbol fajfky v šedivém kruhu se tolik neuchytil.

„Při jejich počtu (tehdy 45 milionů, pozn. red.) se nevyhnutelně objeví stejné názvy u více podniků,“ uvedla v roce 2015 produktová manažerka pro facebookové Stránky Kirsten Bury  při uvedení šedivého odznaku. Zamýšlen byl přitom zejména pro malé a střední podniky, a proto byl také určen pro stránky spadající do kategorie „Local Business Page“.

Jenomže ono to nevyšlo. „Odstraňujeme šedý odznak na základě zpětné vazby. Zaměříme se na jiné způsoby, jak mohou podniky na Facebooku ukázat svou pravost,“ říká mluvčí Facebooku nyní. Šedivé odznaky definitivně skončí k 30. říjnu 2019. 

Jak mohou FB Stránky dát svou autenticitu najevo do té doby? V tuto chvíli zbývá především velmi dobře vyplněný popisek, odkaz na vlastní web, recenze a třeba i vlastní poloha naznačená na mapě.

Z našeho pohledu to má skvěle zvládnuté třeba „Kavárna, co hledá jméno“.

Zdroj: Marketing Land, Facebook

 

Štítky dokumentu: Facebook
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.