Slovenský trh s online reklamou klesl

16. 6. 2010 | ILE
Až o 5,3 % meziročně poklesl objem prodané internetové reklamy na Slovensku. Vyplývá to z údajů Asociace internetových médií. Ta ohlásila, že zatímco oproti letošním výdělkům za první čtvrtletí, které činily asi 5,76 milionu eur, byla loni tato částka o téměř třičtvrtě milionu vyšší - na úrovni 6,08 milionu eur.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Až o 5,3 % meziročně poklesl objem prodané internetové reklamy na Slovensku. Vyplývá to z údajů Asociace internetových médií. Ta ohlásila, že zatímco oproti letošním výdělkům za první čtvrtletí, které činily asi 5,76 milionu eur, byla loni tato částka o téměř třičtvrtě milionu vyšší - na úrovni 6,08 milionu eur.
Nemění se však typy, do kterých zadavatelé investují. Na prvním místě se stále drží bannerová reklama s podílem 53,4 % (3,08 mil. eur), na druhém místě je s 19,1% řádková inzerce (1,1 mil. eur) a na třetím kontextová reklama s 16,7% (961 tisíc eur). Meziročně výrazně rostl pouze emailing, který má však stále velmi nízké zastoupení. Oživení trhu by podle AIM mělo proběhnout ve druhém čtvrtletí.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.