Social media following prudce zvedá důvěru ve značku

18. 3. 2010 | IKE
Nová studie z pera Chadwick Martin Bailey a iModerate Research Technologies znova potvrzuje známý fakt - totiž že uživatelé, kteří jsou věrnými followery nebo přáteli brandových profilů na sociálních sítích, jsou povětšinou přesvědčeni o kvalitách značky i v reálném světě. Průzkumu se zůčastnilo více než 1500 spotřebitelů, kteří potvrdili, že na základě přátelství nebo followingu jsou častěji koupí danou značku, případně ji doporučí svým známým.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Nová studie z pera Chadwick Martin Bailey a iModerate Research Technologies znova potvrzuje známý fakt - totiž že uživatelé, kteří jsou věrnými followery nebo přáteli brandových profilů na sociálních sítích, jsou povětšinou přesvědčeni o kvalitách značky i v reálném světě.
Průzkumu se zůčastnilo více než 1500 spotřebitelů, kteří potvrdili, že na základě přátelství nebo followingu jsou častěji koupí danou značku, případně ji doporučí svým známým.
51 % respondentů označili značku, jejímiž byli facebookovými přáteli za vhodnější k nákupu, u Twitteru to pak bylo celých 67 % followerů.
O šíření DWOM se v případě Facebooku postará 60 %, v případě Twitteru skoro 80 %.
Jakkoli jsou čísla zajímavá, tvůrci průzkumu varují, že realita může být jiná.
"Nezapomeňtě, že u průzkumů lidé odpovídají na základě toho, jak si myslí že se chovají," varoval jeden z tvůrců.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.