The Adland Adventures: Příběhy z agenturního života mají mnoho společného s krutou divočinou

18. 4. 2016 | Petr Michl
Vydejte se na cestu do agenturní divočiny.

 

Svět komunikačních agentur má svá pravidla a mnohdy to vypadá, že se do puntíku shodují s těmi definovanými Charlesem Darwinem. Ano, přežije jen ten nejsilnější.

Americká agentura Variable se rozhodla vtipy o přirovnávání branže k divočině dotáhnout do reklamního formátu. Krátká videa se záběry z dokumentů o přírodě doprovází skvěle napsané voiceovery, které mohou vykreslit situace, co znáte možná i z vaší kanceláře.

Jelen představuje art directora, který se nebojí převzít iniciativu. Neplatí to ale, když zaslechne, že jde zase jen o další prezentaci v Powerpointu.


Horor plné e-mailové schránky je denním chlebem mnoha lidí nejen v marketingu.  Snad jen grafici ale běžně zažívají, že po obědové pauze najdou v inboxu desítky e-mailů s příkazy, které se navzájem popírají, aby nakonec vyšuměly do ztracena.


Další dlouhá noc pro copywritera... Znáte to? My rozhodně ano.


Vnitřní pochody designera při tvorbě loga mohou být nevyzpytatelné. Že by ale až takhle?


Právníci nejsou běžnou součástí agentur, ale i ti od klienta zkazí veškerou srandu a zabíjejí nápady.


Když jste pouhý asistant account executive rozhodně nepatříte na vrchol potravního řetězce, vlastně i uklízečka má v kanclu větší slovo. Setkání s hlavním creative directorem tak někdy může připomínat střetnutí hyeny se lvem.

Poznali jste v sérii The Adland Adventures i něco ze svého života? Nebojte se ji sdílet se svými kolegy. Sdílené utrpení je totiž několikanásobně snesitelnější. Pokud se již nacházíte v pozici lvů s mohutnou hřívou a respektem, přijměte naši gratulaci.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.