TikTok vyzývá uživatele k předělávkám ikonických reklam. A výsledek je opravdu zábava!

4. 8. 2021 | Barbora Vičarová
TikTok ve spolupráci se značkami jako Skittles nebo Old Spice oživuje staré reklamy a vypadá to, že našel kreativní díru na trhu. V rámci kampaně Re:make totiž uživatelé přichází se zábavnými předělávkami, které nyní na sítí sbírají obrovská čísla.

Některé reklamy prostě fungují i po letech. Ačkoliv vznikaly v dobách, kdy byl internet teprve v plenkách, mají dokonce i virální potenciál. Platforma TikTok for Business se toho rozhodla využít a k příležitosti oslav prvních narozenin spustila obří TikTokovou kampaň s názvem Re:Make. Společně s velkými značkami jako Skittles, Old Spice nebo Snickers nyní vybízí uživatele, aby předělali jejich ikonické reklamy po svém a sdíleli na je sociální síti. A některé z nich jsou opravdu povedené!

Možná si vzpomenete na první reklamu na značku Skittles, ve které se všechno mění v barevné bonbony a na povedenou výměnu mezi kancelářskými pracovníky: 

„Time, ukaž Joelovi, jak se vše na co sáhneš promění na Skittles!”

„Wow, to je úžasné!”

„Je to úžasné, když nemůžeš pochovat v náručí svého nově narozeného syna? Oblékal ses a v klidu si posnídal dnes ráno? Já ne. Dnes jsem potkal v autobusu známého a potřásl mu rukou… Už nikdy neuvidí svoji rodinu… Hádám, že to je opravdu úžasné.” 

Kultovních je i mnoho reklam na Snickers se sloganem „Když máš hlad, nejsi to ty”. Americkou verzi s herečkou Betty White najdete níže, možná se vám ale dříve vybaví její česká obdoba. 

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.