Twitter do mobilů tlačí víc reklamy

1. 3. 2012 | Bednářová Daniela
Sponzorované produkty do mobilů. Twitter doufá, že bude mít s touto reklamní strategií větší úspěch než s Quick Bar.

Ve snaze, která žene všechny společnosti - získat víc peněz - rozšiřuje Twitter svůj reklamní program do aplikací u iPhonů a mobilních telefonů, které mají operační systém Android. Už teď sice Twitter do mobilů sype reklamní sdělení, ale nyní začne s tzv. sponzorovanými tweety (promoted tweets). Jedná se v podstatě o napodobeninu AdWords od Googlu pro telefony. O tomto kroku se u Twitteru už téměř dva roky diskutuje.

Sponzorované tweety se budou uživatelům mikrobloggerské sociální sítě zobrazovat mezi ostatními v rámci časové osy. Aby nebyli uživatelé rozhořčení hned od začátku z nevyžádaného reklamního spamu, plánuje Twitter povolit propagační tweety jen u těch uživatelů, kteří jsou followery dané stránky. Společnosti si tak budou moci pojistit, že se jejich sdělení neztratí v záplavě nových tweetů. Postupně pak Twitter umožní umisťování podporovaných tweetů i u uživatelů, kteří nepatří mezi followery dané společnosti.

Poučen z předchozích negativních reakcí u doplňku Quick Bar pro iOS, který uživatelům navrhoval aktuální trendy (i ty sponzorované), ale zabíral místo při zobrazování vlastních tweetů, nechá Twitter sponzorované tweety v rámci timeline odscrollovat jako by to byly tweety přátel. Uvidíte je tedy jen jednou, stejně jako ostatní.

Sponzorované účty, které také patří k řadě sponzorovaných produktů u Twitteru, pak budou v doporučených účtech, jejichž komunikaci o 140 znacích sledovat.

Zdroje: www.mashable.com, www.allthingsd.com, www.blog.twitter.com

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.