Ukradni mi hranolky, žadoní hrdina muzikálu od McDonald's

27. 9. 2021 | Petr Michl

Tu situaci všichni znáte. Objednáte si hranolky a u stolu vám z nich téměř bez ptaní (nebo s takovým, které se spíše rovná konstatování) „uzobne“ vaše partnerka / partner / kamarádka či kamarád. Udělají to pětkrát a půlka vaší porce je pryč. Ještě víc to naštve od lidí, co by si „sami nikdy hranolky nekoupili“, pod sebou mají salát a tváří se, že jste nějaká fast-foodová troska, které vlastně dělají službu.

„Kupte si vlastní hranolky!“ chtělo by se nám křičet… v normální době.  McDonald's Canada vytvořil ovšem muzikál o tom, že po pandemickém martyriu s výdejovými okénky, drive-thrus a především omezeným sociálním kontaktem je vlastně kradení hranolek fajn.

Minutové muzikálové číslo z dílny agentury Cossette se dokáže podívat na dříve nenáviděný čin z úplně nového úhlu. Hlavní hrdina proto přímo vyzývá svého kamaráda a někdejšího chronického „uzobávače“: Ukradni mi hranolky.“ Zdá se, že to, co bylo celou dobu otravné, se po tak dlouhé sociální izolaci zdá vlastně milé.  

 

„Steal My Fries je hravou kreativní kampaní, která oslavuje radost z opětovného sdílení jídla. Doufáme, že to inspiruje Kanaďany k tomu, aby navázali na stará spojení nad světově známými hranolkami z McDonald’s — ať už je plánujete sdílet, nebo jen nenuceně ujídat od těch, co milujete,“ uvedla v tiskové zprávě Marketingová ředitelka McDonald’s Canada, Alyssa Buetikofer

Zdroj: McDonald's Canada  

Tip redakce: 

Jak se udržíte při jízdě autem na cestě? Mějte oči na hranolkách. Samozřejmě metaforicky. McDonald's v Norsku našel branding i ve středových dělících čarách na silnici

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.