Univerzita přišla s propagační kampaní chytře využívající Facebook Places

7. 9. 2010 | KAS
Zajímavý způsob pro propagaci využila univerzita v Kentucky. Spolu se svojí kreativní agenturou Cornett-IMS se zaměřila na oblibu Facebooku u generace potenciálních studentů a připravila kampaň, využívající nejnovější službu Facebooku Places. A to způsobem, který je nanejvýš neotřelý.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Zajímavý způsob pro propagaci využila univerzita v Kentucky. Spolu se svojí kreativní agenturou Cornett-IMS se zaměřila na oblibu Facebooku u generace potenciálních studentů a připravila kampaň, využívající nejnovější službu Facebooku Places. A to způsobem, který je nanejvýš neotřelý.
Univerzita totiž nechala vyrobit obrovské dřevěné makety kapénkovitých šipek, které jsou použity v ikoně služby. Studentům mají připomínat, aby se prostřednictvím svých smartphonů "začekovali" a přitáhli tak k univerzitě pozornost svých facebookovských přátel. Projekt je součástí dlouhodobé kampaně, mající přitáhnout dvojnásobek nových studentů, než tomu bylo doposud.
Maktety jsou zatím dvě a škola nyní uvažuje o jejich rozšíření, neboť zájem médií i studentů je velký. Logo Facebook Places bude také pravděpodobně vylepeno po celém areálu na samolepkách.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.