Už půl milionu hudebníků hraje na Facebooku na BandPage

13. 3. 2012 | PeMi
Facebook je pro muzikanty silný nástroj, využívají proto aplikace umožňující streamování hudby - nejsilnější je zatím BandPage.

Muzikanti, kteří se snaží dostat k uším svého publika, k tomu používají čím dál častěji facebookovou aplikaci, BandPage. Nyní ji využívá již přes 500 tisíc interpretů, přitom před 6 měsíci jich bylo jen 250 tisíc. Je tedy zřejmý rychlý přesun od zaměření na Myspace či vlastní weby tam, kde je nejvíce fanoušků. Aplikace nabízí přehrávač, v jehož rámci je možné streamovat hudbu i video. Nyní byla oznámena i nová funkce umožňující fanouškům sdílet snadněji jejich oblíbené songy přes Timeline a Ticker.

 

Právě možnost sdílení a samovolného šíření přes Ticker výrazně napomohla v růstu službě Spotify i Deezer. Nyní může pomoci stejně i BandPage, která si teprve nedávno zkrátila název z „RoolMusic BandPage“. Růst počtu skupin je totiž nezbytný pro úspěšné fungování obchodního modelu. Ten totiž není postavený na štědrých investicích na vytvoření dokonalé prezentace od velkých kapel, ale hlavně na 2 dolarovém měsíčním poplatku za prémiové služby spojené s lepším přizpůsobením stránky a virálními funkcemi.

 

I proto nyní přichází update, jež umožní BandPage lépe využít Timeline. Stránky jsou širší a postování písní na Ticker lze provést jedním kliknutím bez vyplňování pole pro sdílení. Stejně jednouché sdílení je možné i pro výkřiky typu „já chci jít na koncert“ či „jdu na koncert“. Tyto informace se pak objevují na Timeline uživatele ve speciálním okénku BandPage.

BandPage se podle AppData chlubí interakcí s 27,9 miliony fanoušků měsíčně a 870 tisíci denně. Tyto čísla byly větší před měsícem, než byla uvedena Timeline. Paradoxně byly statistiky ještě lepší před 6 měsíci, kdy měly BandPage stránky o polovinu méně uživatelů a ještě nebyla zavedena platforma Facebooku pro přehrávání hudby. MySpace sice jako dlouholetý hudební rozcestník hudebních interpretů č. 1 upadá, BandPage má ale před sebou stále spousty práce. Mimo jiné i proto, že má konkurenci i v dalších facebookových aplikacích, profilech skupin od ReverbNation či Tracks.by.

Zdroje: www.appdata.com, www.techcrunch.com

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.